Ghost Rockers bok 4

112 3 5
                                    

Ghost Rockers - Prosjekt Evighet

Ghost Rockers -Prosjekt Evighet sitt første kapittel vil bli publisert i September/Oktober 2018
Handlingen:

-The Fight For The Truth, Will Be The Fight Of Her Life-

Hun vet tre ting;
Hun er Pasient Null
Alec er broren hennes
OND er ikke GOD

Hennes blåe elektriske øyne ser inn i hans. Han holder hånden hennes gjennom det åpne bil vinduet. Øynene hennes glinser av tårer.
Må du virkelig dette? Spør han henne med et trist blikk i øynene. Ja sier hun.
Det er den eneste måten for dere å være trygg.

Milla Santiago og Chase Davenport har med et nødskrik greid å unnslippe OND sine klør. De må nå samarbeide om å overleve. Samtidig som de har OND i hælene. Ghost Rockers fortsetter letingen etter sangerinnen, og når de tror alt håp er ute. Får de hjelp ifra noen som de trodde var død. Milla må ty til farlige metoder for å ikke bli tatt. Det blir enda farligere når Ava Paige strammer inn grepet.
Hun er desperat i jakten for å finne Milla og Chase. Det gjør det å overleve, enda vanskeligere. Når Chase sin hemmelighet blir avslørt setter det alt på hodet. Milla er i sjokk. Hun vet ikke lengre hvem hun skal stole på. Milla må også ta et vanskelig valg om fremtiden hennes.
Milla blir nokk en gang tatt av OND. Samtidig finner hun ut hva de planlegger og finner ut en grusom sannhet om et topp hemmelig prosjekt kalt; prosjekt evighet.
Og en liv/døds situasjon tvinger henne til å samarbeide med fienden.
Det blir et kappløp med tiden når Ava Paige og Mr.Janson bestemmer seg for å gå til drastiske tiltak for å få tak i Milla.

Ghost Rockers - Patient ZeroWhere stories live. Discover now