STALKER

1.6K 82 15
                                    

Zaczął się mecz. Rozglądałam się za Adrienem i Mike'm. Ma on brązowe włosy, jest wysoki i wysportowany. Niebieskie duże oczy idealnie pasują do jego jasnej karnacji. Każda laska szaleje na jego widok. W sumie nie dziwie się, ale Adrien i tak jest przystojniejszy. Włączyłam telefon i zaczęłam robić zdjęcia z ukrycia Adrienowi. Nie, nie jestem jego stalkerem, po prostu mi się podoba. W sumie chciałam nim być, ale Ayla wybiła mi to z głowy, mówiąc, że jego straż bardzo szybko mnie złapie. Nie chciałam ryzykować wyśmianiem z jego strony. NIE PRZEŻYŁABYM TEGO.
Zrobiłam idealne zdjęcie! Podczas gdy Adrien skakał aby wrzucić piłkę do kosza. Od razu zrobiłam z tej fotki tapete. Teraz jest 15-minutowa przerwa. Postanowiłam napisać do nieznajomego.

Ja: Hej jak tam?

Chatt: Dobrze a tam? :*

Ja: Jest super!! ^^ Tylko szkoda, że dwóch chłopaków którzy mi się podobają muszą ze sobą walczyć... 

Chatt: A kto Ci się podoba? ;*

JA: A co Cie to obchodzi? xD

Chatt: Bo chce wiedzieć kto podoba się mojej księżniczce :*

Ja: Po pierwsze: nie jestem TWOJA po drugie: nigdy się nie dowiesz ;*

Chatt: Jeszcze się przekonasz, dowiem się niedługo ;)

Ja: Taaa.... możesz sobie pomarzyć ;)

   Dostałam kolejną wiadomość od niego, ale nie zdążyłam zobaczyć bo ktoś wypowiedział moje imię. Spojrzałam się do tyłu i... O. MÓJ. BOŻE.... 

    -O, hej Mike!

    -Cześć Mari. Chcesz potem pójść ze mną na kawę?- Czy to...? nie na pewno nie to... żaden chłopak się mną nie interesuje. 

      -Tak jasne!- Powiedziałam troche zmieszana...

      -To do później Mari! Cześć!- powiedział i odszedł....

                 CO. TU. SIĘ. STANĘŁO!?

   Postanowiłam wrócić do rozmowy z Chatt'em.

   Chatt: Właśnie marzę abym to był ja ;)

  Chatt: Dlaczego nie odpowiadasz Mari?

 Chatt: Z kim rozmawiałaś? 

 Chatt: Mam być zazdrosny?

 Ja: nie masz o co być zazdrosny ;)

 Ja: I to był Mike ♥.♥ strasznie mi się podoba ;)

  Chatt: Ranisz... :'(

  Ja: Ehh....

 Chatt: O NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE...... TRZY KROPKI NIENAWIŚCI! :'( A NIE! TO JEDNAK CZTERY KROPKI NIENAWIŚCI!!! :'( BŁAGAM MARI NIE OBRAŻAJ SIĘ! :'(.

 Ja: Chat, Jezu.... Nie obraziłam się....

  





          HEJ! Przepraszam, że tak długo nie było rozdziałów! :( myślałam, że jak będą wakacje to będę miała więcej czasu.... myliłam się :D Przepraszam, że krótki... :(((( ALE JA NIE MAM POMYSŁÓW NA KOLEJNE ROZDZIAŁY! :( mam nadzieję, że zrozumiecie ;) Szukałam weny oglądając filmy :) Następny rozdział będzie wcześniej, ponieważ już nie mam zbytnio planów xD 2 tygodnie do szkoły :( Jak wam mijają wakacje? ;) ~laTYNka (A jednak postaram się go wstawić 26 grudnia :'D )

Kik miraculous (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz