Wychodziłam właśnie ze szkoły aby spotkać się z Mike'm. Nie mogłam się tego doczekać!
Chatt: Cieszysz się, że nasza szkoła wygrała?
Ja: Nawet bardzo! Tylko szkoda mi Mike'a. Był bardzo zawiedziony tym :(
Chatt: Czyli podoba Cię się ten dupek?
Ja: Podoba... ale wolę innego. Jest on prze słodki i uroczy. Nie mówię o wyglądzie... znaczy z wyglądu też jest mega przystojny. Najbardziej podoba mi się z charakteru, nie zawacha się nikomu pomóc. ;)
Chatt: Mam być zazdrosny? 😐
Ja: W sumie masz o co być zazdrosny xD
Chatt: O ty zła kobieto. JAK TAK MOŻESZ?!
Ja: Spokojnie... uspokój się. I tak bym jego wybrała 😂
Chatt: Dobra... koniec tematu. Co teraz robisz?
Ja: Idę do kawiarni na kawę. Mike mnie zaprosił. :)
Chatt: To smacznej kawy xd
Ja: Serio? Smacznej kawy? XDD
Chatt: No w sumie... może być tak niedobra że się udusisz. Wtedy nie miał bym z kim rozmawiać :(
Ja: Fajne przepowiednie mi składasz ;_;
Chatt: No przepraszam, taka prawda xD
Ja: A właśnie... do której klasy chodzisz?
Chatt: Nie wrobisz mnie tak łatwo kochana. Ale dobra powiem Ci... do tej samej co ty. Przecież dowiedziałaś się tego niedawno...
Ja: Przepraszam muszę kończyć, niedługo napiszę :)
I już więcej nie sprawdzałam tylko weszłam do kawiarni o której powiedział mi Mike. A właśnie... co będzie jeżeli Mike zechce ze mną chodzić? Powiem mu Przepraszam ale kocham Adriena ? Nie to nie wchodzi w grę. A przede wszystkim wątpię, że się mnie i to zapyta. Przy stoliku numer 16 siedzi Mike. O MÓJ BOŻE TO NAPRAWDE SIĘ DZIEJE!¡
On nie kłamał! Chciał się ze mną spotkać! Dobra Marinette... uspokój się, bo to źle na ciebie wpłynie. Wdech...wydech...wdech....wydech.-Cześć Mari! Długo tutaj stoisz?- Zapytał Mike.
-H-hej chyba nie długo, znaczy długo... ZNACZY NIEDAWNO PRZYSZŁAM!ha ha ha...- Upokarzam się...
-To chyba dobrze? Chodź zamówimy coś.- powiedział do mnie Mike z uśmiechem.- Na co masz ochotę?
-Po prostu na kawę z ziaren.
-Dobrze, pójdę złożyć zamówienie.
Jak powiedział tak zrobił. Rozmawiał chwilę z kelnerem i usiadł przed ladą, chyba czekając na zamówienie. W tym czasie wyciągnęłam telefon aby zobaczyć co napisał do mnie Chatt.
Chatt: Miłej zabawy i SMACZNEJ KAWY.
Ja: Dzięki
Chatt: Już skączyłaś spotkanie?
Ja: Jeszcze nie, Mike czeka na zamówienie.
Chatt: Co ty w nim takiego widzisz?
Ja: Jest bardzo pomocny i uprzejmy :)
Chatt: Wątpię... znam go dłużej 😐😑😕
-Już jestem. - Spojrzałam na Mike'a spod ekranu i wyłączyłam komórkę.- Oto twoja kawa.
-Dzięki- Uśmiechnęłam się do niego lekko.
-Marinette... znam Cię trzy lata... muszę coś Ci powiedzieć...- Nie... on chyba nie chce, nie napewno nie.- Jestem gejem.
Popatrzyłam na niego z wielkimi oczami. On jest gejem?!
-Nie jesteś zła?- Zapytał z wyraźnym strachem w oczach.
-W sumie...-przerwałam ns chwilę- Każda dziewczyna skrycie marzy o przyjscielu geju.
-Czyli nie jesteś zła?
-Oczywiście, że nie!
CZYTASZ
Kik miraculous (ZAKOŃCZONE)
Romance17- letnia Marinette podkochuje się w Adrienie Agreste. Jej przyjaciółka Ayla namiawia ja na założenie konta na sławnym portalu ,,Kik". Czy Marinette się zgodzi? Czy pozna tam swoją miłość? Czy Adrien pokocha Marinette? Kto to Mike? Co zrobi Derek...