Zaczęłam jednak płakać...
-Dwie kreski- Powiedziała Alya.
-Czy-czyli je-jestem w ciąży.- Powiedziałam płacząc.
-O mój Boże... to świetna wiadomość! Nie płacz Mari!- Powiedziała Alya.
-A-ale obiecaj, że Adrien się nie dowie- Powiedziałam uspokajając się.
-Obiecuję- Powiedziała i mnie przytuliła.
-Co teraz? Nawet nie mam 18-nastu lat!- Powiedziałam, już nie płacząc.
-Pomożemy Ci, od tego są przyjaciele- powiedziała.
-Dziękuję.
-Nie ma za co, a teraz trzeba Cię zapisać do ginegologa- Powiedziała Alya cała w skowronkach.
-Czuję się jak dziwka...-Powiedziałam prawdę...
-A to niby dlaczego?- Zapytałam marszcząc brwi.
-Przespałam się z chłopakiem bez ukończenia osiemnastu lat i na dodatek zaszałam w ciążę- Powiedziałam opierając głowę o otwartą dłoń.
-Ejejej! To nie oznacza, że jesteś dziwką!- Powiedziała zła Alya.
-A co niby oznacza? Przespanie się z chłopakiem i zaraz będę miała dziecko.- Powiedziałam zażenowana.
-Uprawiałaś seks z osobą którą kochasz! Zaszłaś w ciążę przez waszą głupotę! ALE TO CUD, myśl, że pod sercem nosisz swoje i Adriena dziecko niedługo będzie najlepszą jaką kiedykolwiek miałaś!- Powiedziała już opanowana Alya.
-Dzięki, ty to wiesz jak podnieść człowieka na duchu- Powiedziałam i się do niej uśmiechnęłam.
-Do usług!- Zaczęłyśmy się śmiać.- Będę się już zbierała, cześć Mari, trzymaj się- Powiedziała Alya o mnie pocałowała w policzek.
Odprowadziłam dziewczynę pod drzwi i je zakluczyłam. Weszłam schodami na górę, wzięłam swoją piżamę w pandy i weszłam do łazienki. Rozebrałam się. Położyłam rękę na swoim brzuchu. Tu się rozwija moje i Adriena dziecko. Czas dorosnąć i być odowiedzialną. Jeszcze jutro pojadę do urzędu i postaram się o zgodę na założenie firmy... w końcu jutro kończę 18-naście lat. Mam pieniądze aby móc zbudować budynek. Pracownicy też się znajdą... Weszłam pod prysznic. Włączyłam wodę i umyłam się moim ulubionym żelem pod prysznic o zapachu owoców leśnych. Umyłam włosy szamponem o zapachu kokosa i wyszłam spod prysznica. Wytarłam się białym i puszystym ręcznikiem. Wysuszyłam włosy i założyłam piżamę. Wróciłam do sypialni... no to czas to całe gówno zacząć....
CZYTASZ
Kik miraculous (ZAKOŃCZONE)
عاطفية17- letnia Marinette podkochuje się w Adrienie Agreste. Jej przyjaciółka Ayla namiawia ja na założenie konta na sławnym portalu ,,Kik". Czy Marinette się zgodzi? Czy pozna tam swoją miłość? Czy Adrien pokocha Marinette? Kto to Mike? Co zrobi Derek...