6

1.4K 75 31
                                    

Adrien

Jak to Mari ma chłopaka?! I to jeszcze Mike! Ten chłopak wyglądający jak pedał! Nie mogę tego tak zostawić! Będę o nią walczył! Jej fiołkowe oczy będą należeć do mnie! Pokaże jej że on nie jest dla niej wystarczająco dobry!

Marinette

Miałam taki piękny sen... o Adrienie. Ale oczywiście budzik mi go przwerwał! Wstałam i założyłam moją ulubioną czarną bluzkę na ramiączkach, jeansową kurtkę i białe spodnie z dziurami na kolanach. Zeszłam na dół i zjadłam śniadanie. Czyli moje ulubione płatki czekoladowe. Spakowałam batona i wodę do plecaka i ruszyłam do szkoły. Nie jest ona tak daleko. To tylko 15 minut pieszo. Jest poniedziałek. Znienawidzony przeze mnie dzień tygodnia. Plusem jest to, że spotkam Ayle, nie gadałam z nią od 3 dni! To kest nasz rekord od 3 lat, czyli od kiedy się poznałyśmy. O wilku mowa! Właśnie tutaj biegnie.

-MARINEETEEEEEEEE!!-krzyczała i biegła do mnie. Kiedy już była blisko mocno mnie przytuliła. -Mike mówił, że jesteście razem! Cała szkoła o tym gada!

Nie wspomniałam... są dwie szkolne elity. W jednej z nich jest Adrien, Nino, Chloe, Lila i Nathaniel. W drugiej jest Mike, Derek, Samantha, Tyler, Dylan, Luke i Mia. Od lat rywalizują między sobą. Dlatego są dwie drużyny koszykarskie. Nigdy nie mogłam znieść jak Chloe i Lila przymilają się do Adriena. Zawsze byłam o niego zazdrosna, a teraz jestem ,,dziewczyną'' ich największego wroga Mike'a. Ogólnie Adrien prawie nic się nie zmienił, dalej jest nieziemsko przystojny, tylko stał się bardziej dojrzalszy. Chloe przeszła operację plastyczną na powiększenie sobię piersi i tyłka. Dalej jest plastikową paniusią. Lila zyskała na figurze, jest jeszcze ładniejsza.... i coraz więcej kłamie. Nino nadal jest chłopakiem Ayli. Z wyglądu prawie nic się nie zmienił. Od niedawna chodzi na siłownię. Nathaniel podobno dalej się we mnie podkochuje. Stał się bardziej odważny i zmienił fryzurę. Nie ma tak jak wcześniej, włosów opadających na oko tylko postawione na żelu do góry.

Mike ma ciemne włosy i jasną karnację. Niebieskie oczy bardzo mu pasują. Jest dobrze zbudowany. Znam go trzy lata. Wprowadził się tu dopiero dwa lata temu. No i... jest gejem a ja udaje jego dziewczynę aby zbudzić zazdrość w Adrienie a Mike w Luku. Derek ma ciemną karnację i ciemne włosy. Idelanie pasująmu jego brązowe oczy. Jest odważny i wysportowany. Oczywiście jak Mike i Adrien jest obiektem westchnień dziewczyn. Derek chodzi na zajęcia z nogi i biegania. Jest w drużynie Mike'a oczywiście z koszykówki. Samantha to bardzo miła niska dziewczyna z brązowymi włosami i oczami. Jest szczupła i jest dziewczyną Tyler'a. Tyler jest wysokim i szczupłym chłopakiem z zielonymi oczami. Jest drugi co do najbogatszych osób w szkole. Oczywiście na pierwszym mojescu jest ojciec Adriena. Przebił on samego ojca Chloe, który dalej jest burmistrzem. Tyler jest również odważny i przyjacielski. On jest po prostu duszą towarzystwa! Dylan jest zawsze uśmiechnięty. Ma dwa pieprzyki na CAŁEJ TWARZY. Jego rodzice są aktorami. On też ma zamiar zostać aktorem. Ma brązowe włosy i piwne oczy. Nie jest bardzo wysportowany ale też i nie jest szczupły. Jest w sam raz (XDD ma w sam raz ciałko 😏~dop. Autorki) Jest również obiektem westchnień dziewczyn. (Pomyślcie, że właśnie opisuje Dylana O'Brien'a ❤😏 ja go wręcz uwielbiam 😍❤😘~dop. Autorki) Luke jest jasnym blondynem o jasnej cerze. Niektóre dziewczyny porównują go do wampira. Jest wysportowany i również bogaty. Jest biseksualny, dlatego Mike walczy o jego serce. Luke ma duszę towarzystwa i potrafi być prze uroczy. Mia jest siostrą bliźniaczką Luke'a. Mają takie same oczy, czyli szare i są jasnymi blondynami. Tylko jest taka różnica, że Mia jest skryta w sobie. Jak ją poznasz bliżej to jest naprawdę kochaną osobą. Tak pomyśleć... jestem ,,dziewczyną'' Mike'a więc należę do ich paczki?

-HALO?! Czy ty wogóle mnie słuchałaś?- Zapytała Ayla wymachując rękami przed moją twarzą.

-Przepraszam zamyśliłam się, co mówiłaś?

-Ehh... jak zawsze jesteś pogrążona w swoim świecie! Mówiłam, że Mike jest bardzo zadowolony... w sumie tak jaki Chloe i Lila. Adrien chodzi dziś jak jakaś bomba! A TERAZ MASZ MI WSZYSTKO OD POCZĄTKU OPOWIEDZIEĆ!-Zaczęła Ayla.

No to czeka mnie... oszukiwanie przyjaciółki. To będzie naprawdę trudne.

-Mike w sobotę przyszedł do mnie i zaprosił mnie na kawę. Zgodziłam się. Wtedy powiedział, że mnie bardzo lubi i zapytał się, czy nie chciałabym zostać jego dziewczyną. Znam go trzy lata i... w sumie też go polubiłam. Jest bardzo słodki. Więc się zgodziłam.- opowiedziałam jej historię którą wczoraj wymyśliłam razem z Mike'm.

-A co z Adrienem? Przecież kochałaś go całe trzy lata.- Zapytała Ayla

-Właśnie... kocham Mike'a...-przerwałam na chwilę- Ale za nic w świecie nie mogę wyrzucić Adriena z głowy.- wyżaliłam się Ayli która uśmiechnęła się do mnie przyjaźnie.

-TU JESTEŚ TY DZIWKO!- Usłyszałam znany mi głos więc się odwróciłam. Teraz wiem, że mam jednym słowem... przejebane...







Maraton... 3/? Hehe wogóle komu się to chce czytać? XDD mam DUUUŻĄĄĄ WENĘ! DO TEJ KSIĄŻKI NIE MIAŁAM TAKIEJ JESZCZE NIGDY!

Co myślicie

Kto zaczepił Mari?

DLACZEGO ADRIEN TO CHODZĄCA BOMBA?

Czy Mike naprawde jest gejem czy tylko udaje aby zdobyć serce Mari?

Czy nowi bohaterzy nie zagrożą przyszłemun związkowi ,,Adrienette''?

Jest trochę zmiany w bohaterach z paczki Adriena... ale to chyba było do przewidzenia xDD.

Na górze to lag w simsach 3 który mi się zdarzył xDDD

Kik miraculous (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz