I wypadło.... na mnie!
-A więc... kazałabym Ci pocałować Mike'a ale chyba wszyscy wiedzą, że udajecie- wytrzeszczyłam oczy i popatrzyłam na Mike'a.
-Skąd wy to wiecie?- Zapytał Mike
-Nie przytulacie się ani całujecie, widzimy Mike jak na siebie patrzycie. Nie jak na kogoś kogo kochacie... tylko jak na przyjaciela. -odpowiedziała Mia
-Dobra, dobra. Ja dla ciebię mam pytanie. Skoro nie podoba Ci się Mike to kto?- zapytała Sam. Przeraziłam się. No ale muszę to powiedzieć...
-Od trzech lat... podoba mi się Adrien Agreste. -powiedziałam na jednym wdechu. Wszyscy patrzą na mnie zdziwieni oprócz Mike'a.
-I nic z tym nie zrobiłaś?!- krzyknęła Mia.
-Nie mam tyle odwagi... - odpowiedziałam smutno- Dobra teraz moja kolej.- Wylosowałam... Luke'a.
-Znowu ja?!- krzyknął.
-Niestety... los Cię tak wybrał.- Powiedział Derek.
-Kto Ci się podoba?- Wypaliłam. Muszę wiedzieć! Mike też...
-S-serio??- zapytał a ja potwierdziłam to skinieniem głowy. Luke popatrzył się na Mike'a - Bo-Bo ja nie wiem jak to po-powiedzieć... Od niedawna podkochuje się w... Mike'u- Powiedział a ja spojrzałam szczęśliwa na reakcję Mike'a. BYŁ OSŁUPIAŁY! Nie wiedział co robić.- To prawda... kocham Cię Mike.- dokończył speszały Luke. A ja byłam cała w skowronkach! Udało się! No... chociaż jednemu z nas...
-T-też Cię kocham- Wypalił Mike i podszedł do Luke'a i go pocałował. Wszyscy zrobiliśmy ,,aww''
-Mari... a teraz co z tobą?- zapytał Tylor.
-A co niby by miało być?- Zapytałam zdziwiona.-Mike już ma kogoś... a ty dalej boisz się przyznać Adrienowi, że go kochasz.- Powiedział Tylor.
-To nie jest takie łatwe... on jest taki słodki i kochany... ma wokół siebię tyle dziewczyn, wątpię, że wogóle na mnie spojrzy.- Powiedziałam smutna. Pojedyncza łza spłynęła po moim policzku.
Hej,hej, hej! Przepraszam, że wczoraj nie było rozdziału, ale nie miałam czasu! Za to postaram się wam to wynagrodzić maratonem! 2/?
Miłego dnia!Co zrobi Mari?
Powie Adrienowi co do niego czuje?
Czy zostawi to w tajemnicy?
Cieszycie się, że Mike jest z Luke'm?
Jak chcecie... zadawajcie pytania bohaterom! ;DGawizdki i komy- szybciej rozdział.
Każda jedna gwiazdka motywuje! :D
CZYTASZ
Kik miraculous (ZAKOŃCZONE)
Romance17- letnia Marinette podkochuje się w Adrienie Agreste. Jej przyjaciółka Ayla namiawia ja na założenie konta na sławnym portalu ,,Kik". Czy Marinette się zgodzi? Czy pozna tam swoją miłość? Czy Adrien pokocha Marinette? Kto to Mike? Co zrobi Derek...