Obudziłam się w moim pokoju. Adrien spał przytulony do mnie. Uwolniłam się z jego uścisku i postanowiłam zrobić nam śniadanie do łóżka. Zeszłam na dół i zrobiłam naleśniki z nutellą. Położyłam wokół owoce, banana, truskawkę i jagody. Nalałam w szklanki soku pomarańczowego i weszłam na górę. Otworzyłam cicho drzwi i zobaczyłam, że Adrien już nie spał, tylko coś robił na telefonie. Gdy mnie zobaczył odłożył go i wstał. Podszedł do mnie i mnie pocałował.
-Dzień dobry maleńka.- Powiedział Adrien.
-Dzień dobry- Odpowiedziałam.
Usiedliśmy na łóżku i zaczęliśmy jeść nasze śniadanie śmiejąc się. Kiedy skończyliśmy, posprzątałam i się ubrałam w czarną bluzkę i białe spodnie. Adrien zrobił to samo, lecz ubrał się w swoje ubrania.
-Chodź, pojedziemy do cyrku- Powiedział a mi się oczy zaświeciły. CYRK! Adrien się cicho zaśmiał.
Wyszliśmy na dwór. Zakluczyłam drzwi od mojego domu i podeszliśmy do jego samochodu. Usiadłam na miejscu obok kierowcy. Adrien włączył radio. Właśnie leciała piosenka ,,Marry me'' kocham ją. Zaczęłam ją śpiewać. Po chwili Adrien się do mnie dołączył. Tak właśnie spędziliśmy drogę... śmiejąc się i śpiewając. Faktycznie Adrien miał bilety do cyrku. Weszliśmy do środka.
-Adrieeeenn?
-Tak księżniczko?
-Ta panda jest taka uroczaaaaa- Powiedziałam i wskazałam na stoisko z pluszowymi pandami. Adrien się zaśmiał i pociągnął mnie właśnie tam. To było nie fari, ponieważ wygrywa się tam trafiając do kosza a on jest kapitanem szkolnej drużyny koszykarskiej...
-Poproszę o piłkę- Powiedział i po chwili ją dostał. Za każdym razem trafiał. Właśnie tak zdobyłam moją pandę...- A teraz... ja coś wybieram- Powiedział i przyciągnął mnie w stronę największej kolejki w cyrku. On żartuję?
Wszystko mnie utwierdziło w tym, że on nie żartował. Teraz siedzę obok Adriena na największej kolejce w całym cyrku! No nie! My ruszyliśmy! Taaakk... cały dzień świetnie spędziliśmy. Na samym końcu mieliśmy upojną noc...
Ej to nie fair! Skączyła mi się wena! Przepraszam, że taki krótki. Dobranoc ;)
CZYTASZ
Kik miraculous (ZAKOŃCZONE)
Romance17- letnia Marinette podkochuje się w Adrienie Agreste. Jej przyjaciółka Ayla namiawia ja na założenie konta na sławnym portalu ,,Kik". Czy Marinette się zgodzi? Czy pozna tam swoją miłość? Czy Adrien pokocha Marinette? Kto to Mike? Co zrobi Derek...