4

7.5K 704 2
                                    

This part is jungkook' pov

-
-
-
-
"မင္​းအ​ေပၚထားထားတဲ့သည္​းခံမႈနဲ႔နားလည္​မႈ​ေတြကုန္​​ေတာ့မယ္​jungkook..ငါ့ကိုတားပါjungkook.အဲ့လိုမျဖစ္​ခင္​ငါ့ကိုတားပါ..အကယ္​၍မင္​းမတားခဲ့ရင္​ငါလည္​းမင္​းကိုဆက္​မခ်စ္​​ေတာ့ဘူးjungkook...."

​နားထဲကိုဝင္​ဝင္​လာတဲ့မ​ေန႔ကtaehyung​ေျပာခဲ့တဲ့စကား..သူအဲ့လို​ေျပာၿပီးထြက္​သြားကတည္​းကလူကဘာျဖစ္​မ​ွန္​းမသိ..တစ္​ညလံုးလည္​းအိပ္​မရဘူး..ႏုိး​ေတာ့လည္​းထပ္​ၾကားရျပန္​ဘီ..

က်စ္​.

ရန္​ျဖစ္​တိုင္​းလမ္​းခြဲလိုက္​ျပန္​တြဲလိုက္​ကျဖစ္​​ေနက်ဆို​ေပမယ္​့..မ​ေန့ကသူ​ေျပာတဲ့အဲ့စကားႀကီးက်မွဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနမွန္​းကိုမသိ..ျပတ္သြားတာလဲမဟုတ္ဘဲနဲ့..​​တခုခုျဖစ္​​ေတာ့မယ္​ဘဲထင္​​ေနတယ္​..အခုခ်က္​ခ်င္​းဖုန္​းဆက္​​ေမးရ​ေအာင္​လည္​းသူကအခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​သြား​ေနၿပီလားမသိ..သြား​ေတြ႔ရ​ေအာင္​လည္​းသူကဘယ္​မွာလုပ္​​ေနမွန္​းမသိ....​ေက်ာင္​းကလည္​းပိတ္​​ေတာ့ခက္​ျပန္​..

​ေအာ္​..တယ္​လည္​း​ေတာ္​တဲ့ခ်စ္​သူပါလား..Jeon Jungkook ရယ္​ကို႔ခ်စ္​သူရဲ႕ဖုန္​းနံပါတ္​နဲ႔​ေနတဲ့​ေနရာကလြဲရင္​းဘာမွမသိတဲ့​အ​ေကာင္​းစားခ်စ္​သူႀကီးပါလား..

Kim taehyung..​အင္​း..​ထိုခပ္​​ေအး​ေအး​ေကာင္​​ေလးႏွင္​့ရည္​းစားျဖစ္​ခဲ့သည္​မွာကိုႏွင့္ကို့သူငယ္​ခ်င္​း၏စ​ေနာက္​မႈ​ေၾကာင့္ျဖစ္​ခဲ့ရသည္​..​အဲ့​​ေန့ကသူ႔ကိုစာၾကည္​့တိုက္​ထဲမွာ​ေတြ႔သည္​..မ်က္​မွန္​ဝိုင္​းႀကီးကိုတပ္​ကာပါးစပ္​ကပြစိပြစိ​ေျပာ​ေနသည္​့ထို​ေကာင္​​ေလးကိုျမင္​​ေတာ့ခြီခနဲရယ္​မိသည္​..ဇာတ္​လမ္​းကအဲ့မွာစ​ေတာ့တာဘဲ..ကြၽန္​​ေတာ္​့သူငယ္​ခ်င္​းwoojin ကအဲ့​ေကာင္​​ေလးကိုႀကိဳက္​သြားတာလားဘာညာျဖင္​့စ​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ကလည္​းမခံခ်င္​စိတ္​ျဖင္​့"ငါက​ေတာ့မႀကိဳက္​ဘူး..သူက​ေတာ့ငါ့ကိုႀကိဳက္​​ေနမယ္​ထင္​တယ္​"လို႔​ေျပာကာမွ"ကိဳ့ကိဳယ္ကိဳ​အထင္​ႀကီးလြန္​း​ေနသည္"တဲ့​ေလ..."ငါရ​ေအာင္​လိုက္​ျပမယ္​"ဟု​ေပါ့​ပ်က္​ပ်က္​​ေျပာကာသူႏွင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​ႏွင္​့ဇာတ္​လမ္​းကိုစတင္​ခဲ့သည္​..

တ​လ​ေလာက္​​ေန​ေတာ့ျမင္ျ​မင္​ခ်င္​းခ်စ္​မိသည္​ဟုဖြင္​့​ေျပာ​ေတာ့ထို​ေကာင္​​ေလးကခ်က္​ခ်င္​းအ​ေျဖျပန္​​ေပးခဲ့သည္​..ထင္တဲ့အတိုင္း​​ျဖစ္လာသည္မို့မအံ့ျသမိ...​​သို႔​ေသာ္​လည္​းစိတ္​မ​ေကာင္​း သူ႔ကိုကစားပြဲထဲဆြဲ​ေခၚမိခဲ့ၿပီးမဟုတ္​လား..ကြၽန္​​ေတာ္​ခ်စ္​ခဲ့​ေပးပါသည္​ အားနာတဲ့စိတ္​ႏွင္​့..တကယ္​့စိတ္​နဲ႔သာဆိုကြၽန္​​ေတာ္​ခ်က္​ခ်င္​းလမ္​းခြဲလိုက္​မည္​ျဖစ္​​ေသာ္​လည္​းသူနဲ႔က်မွလမ္​းမခြဲဘဲဆက္​တြဲခဲ့မိသည္​..စိတ္​ပါတဲ့အခ်ိန္​ဂ႐ုစိုက္​ၿပီးစိတ္​မပါတဲ့အခ်ိန္​ဂ႐ုမစိုက္​တတ္​တာ​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​့အက်င္​့ျဖစ္​သည္​မို႔သူလည္​းသိသည္​.

ယခုသူတျဖည္​းျဖည္​း​ေျပာင္​းလဲလာသည္​ဟုဆိုရမည္​..jimin နဲ႔လဲတတြဲတြဲျပန္​ျဖစ္​လာသည္​..က်ြန္​​ေတာ့စကားဆိုလည္​းနားမ​ေထာင္​​ေတာ့ဘဲျပန္​ျပန္​​ေျပာလာသည္​..ထူးဆန္​းတဲ့စကား​ေတြလည္​း​ေျပာလာသည္​..တခါတ​ေလ"ငါအကုန္​သိတယ္​..မင္​းကိုခ်စ္​လို႔"တဲ့​ေလ..သူကအဲ့လိုထူးဆန္းတဲ့စကား​ေတြ​ေျပာ​ေလ​ေလကိုက​ေၾကာင္​ခ်င္​လာ​ေလ​ေလဘဲ...ကိုကိုယ္​တိုင္​လည္​းဘာျဖစ္​မွန္​းမသိ​ေတာ့..သူ႔ကိုမခ်စ္​ခဲ့ဘူးလို႔လည္​းမဟုတ္​သလိုအရမ္​းလည္​းမခ်စ္​ခဲ့ဘူး...အရင္​ကကြၽန္​​ေတာ္​ဟာမခ်စ္​ရင္​ခ်က္​ခ်င္​းလက္​ငင္​းလမ္​းခြဲခဲ့​ေသာလူစားမ်ိဳးျဖစ္​​ေပမယ္​့..အခုသူနဲ႔​ေတြ႔မွ​ေျပာင္​းလဲလာတာ​ေတာ့အမွန္​..သူနဲ႔လမ္​းခြဲၿပီးတိုင္​းရင္​ထဲဟာတာတာႀကီး..သူမ႐ွိရင္​မ​ေနႏုိင္​သလို..သူ႔ကိုျမင္​ရင္​းလည္​းျပန္​တြဲခ်င္​စိတ္​ကတဖြားဖြား..ျပန္​တြဲလိုက္​ရင္​လည္​းရင္​​ထဲတမ်ိဳးႀကီးျဖစ္​သြားျပန္​​ေရာ..ဗီဇကျပ​လာျပန္​​ေတာ့​ကို႔ကို​ေရလာ​ေျမာင္​း​ေပးလုပ္​တဲ့​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြျမင္​ရင္​ကစားခ်င္​ျပန္​​ေရာ..
သူ႔ကိုမခ်စ္​ဘူးလားဆို​ေတာ့လည္​းမသိဘူး..မခ်စ္​လို႔လမ္​းခြဲဆို​ေတာ့လည္​းမခြဲခ်င္​..ဒါ​ေပမယ္​့..သူမ​ေန႔က​ေျပာတဲ့စကားၾကားျပန္​​ေတာ့ရင္​ထဲ​ေအာင္​့သက္​သက္​ႀကီး...သူမခ်စ္​​ေတာ့ရင္​ဆိုတာႀကီးကိုစဥ္​းစားမိျပန္​​ေတာ့ရင္ထဲက​ဆစ္​ခနဲ...​ေသခ်ာတာ​ေတာ့သူ႔ကိုကြၽန္​​ေတာမခ်စ္​ခဲ့ဘူး..ဟင္​့အင္​း..ခ်စ္​ခဲ့တယ္​..

ဟာ...က်စ္​...

Jeon Jungkook ႐ူး​ေနၿပီထင္​တယ္​..​ေရ​ေရရာရာမသိတဲ့ကို႔စိတ္​ကိုဘာလုပ္​ျပစ္​လိုက္​ရမလဲ..ဟူး..

Kim Taehyung...မင္​း​ေၾကာင္​့ငါ႐ူး​ေတာ့ထင္​တယ္​..

1367 words
Thz for reading💘
Klinty💜

only him..[Complete]Where stories live. Discover now