8

7.1K 734 10
                                    

ဆံုး႐ႈံးမွုတခုကိုရ႐ွိၿပီးရင္​ျပန္​ရလာတာ​ေတြက​ေကာင္​းတာ​ေတြလည္​းျဖစ္​ႏုိင္​သလိုမ​ေကာင္​းတာ​ေတြလည္​းျဖစ္​ႏုိင္​တယ္...
_
_
_
_
_
"Taehyung..taehyung.."

"ဟင္​..အင္​း..jin hyung

"ထ​ေတာ့taehyung..​ေန႔လည္​တည္​းကဒီမွာလာအိပ္​​ေနတာဆို..ထ​ေတာ့ည​ေန​ေစာင္​း​ေနၿပီ...အၾကာႀကီးအိပ္​ထားတာ..ႏုံးၿပီးအဖ်ားျပန္​တက္​လာလိမ္​့မယ္​.."

"ဘယ္​အခ်ိန္​႐ွိ​ေနျပီလဲ..hyung"

"5နာရီထိုး​ေတာ့မယ္​"

"ဟမ္​..အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​႐ွိသြားၿပီလား..ဟာ က်​ေတာ့ႏုိွးတာမဟုတ္​ဘူးjin hyung ကလည္​း."

"​ေအာ္​..မင္​းကငါလာ​ေတာ့ႏွစ္​ႏွစ္​ခ်ိဳက္​ခ်ိဳက္​အိပ္​​ေန​ေတာ့ငါလည္​းဘယ္​ႏုိးရက္​ပါ့မလဲကြ."

"က်​ေတာ္​ျပန္​​ေတာ့မယ္​.."

"ဟာ..​ေနလက္​စနဲ႔ဆက္​​ေနလိုက္​ပါဦးကြာ..ၿပီးရင္​ငါလည္​းyoongi ဆီသြားမလို႔..မင္​းနဲ႔တူတူသြားမယ္​​ေလကြာ..ငါ့ကို​ေစာင္​့ဦး..သိပ္​မၾကာဘူး..ငါဒီ​ေဆးဘူး​ေတြဘီ႐ုိထဲစီၿပီးရင္​ၿပီးၿပီ..ခနၾကာရင္​joon လည္​းလာ​ေတာ့မွာ."

Jin hyung သည္​sam ကိုအ​ေတာ္​ပင္​ခ်စ္​သည္​ဆိုတာအရမ္​းသိသာလြန္​းလွသည္​...နာမည္​ကိုပါးစပ္​က​ေျပာလိုက္​တာႏွင္​့အျပံဳးပါကပ္​ပါလာ​ေသာjin hyung..ဒီလိုပါပဲ...လူတစ္​ေ​ယာက္ကို​ႏွစ္​ႏွစ္​ကာကာခ်စ္​တဲ့သူတိုင္​း​ေသး​ေသးဖြဲဖြဲကအစခ်စ္​တတ္​တာပ​ဲမဟုတ္​လား..

"Sam က hyung ကိုအရမ္​းခ်စ္​တာပဲလား"

"ခ်စ္​တာ​ေပါ့ taehyung ရ"

ဘယ္​အခ်ိန္​ကမွန္​းမသိ​ေရာက္​​ေနတဲ့ sam ကအခန္းထဲဝင္လာရင္း​​​က်​ေတာ္​့​ေမးခြန္​းကိုဝင္​​ေျဖ​ေလသည္​...

"Joon ​ေရာက္​လာၿပီလား"

"မဂၤလာပါ sam"

"အတန္​းထဲမွာမဟုတ္​ရင္​hyung လို႔​ေခၚပါကြာ"

"ဟုတ္​.."

"ၿပီး​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​..ခန​ေလးပဲ​ေစာင္​့..joon"

"​ေပး jin..ကိုလုပ္​​ေပးမယ္​.."

"ရပါတယ္​joon ရဲ႕."

only him..[Complete]Where stories live. Discover now