35

6.2K 500 28
                                    

ဆြဲထားတဲ့လက္​ကိုဘယ္​​ေတာ့မွျပန္​လႊတ္​မွာမဟုတ္​တာ​ေၾကာင္​့႐ုန္​းထြက္​ရင္​ပိုနာက်င္​ရလိမ္​့မယ္ဆ​္ိုတာမွတ္​ထား​ေပးပါ..
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
Taehyung ဘယ္​​ကို​ေျပးထြက္​လာမိမွန္​းမသိ ဘယ္​​ေရာက္​​ေနၿပီးမွန္​းလည္​းမသိ​ေတာ့ပါ..တာက်ိဳးသလိုထိန္​းမႏုိင္​သိမ္​းမရစီးက်​ေန​ေသာမ်က္​ရည္​မ်ားကိုလက္​ျဖင္​့ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​းဖယ္​ထုတ္​​ေန​ေသာ္​လည္​းမ်က္​ရည္​ကထပ္​က်ရံုမွအပ..အသက္​႐ွဴမဝခ်င္​သလိုျဖစ္​လာ​ေသာ​ေၾကာင္​့နံရံအကြယ္​တခုကိုမွ​ီကာထိုင္​ခ်လိုက္​ရသည္​..

ဘယ္​နား​ေရာက္​​ေနၿပီလည္​း​ေဝ့ဝဲၾကည္​့​ေတာ့ဒီနား​ေတြသူသိပ္​မသိ..ဖိနပ္​မပါပဲ​ေျပးလာမိသည္​မို႔​ေျခ​ေထာက္​ကလည္​းနီရဲ​ေနၿပီျဖစ္​သည္​..ဖုန္​းလဲက်န္​ခဲ့တာမို႔jimin တို႔ကိုဖုန္​းဆက္​၍လည္​းမရ..

"နင္​ခန​ေလာက္​​ေ႐ွာင္​​ေပးလို႔ရမလား ငါနဲ႔ jungkook နဲ႔က ​ေစ့စပ္​ပြဲ ကိစၥ​ေျပာစရာ​ေလး႐ွိလို႔"

ျပန္​ၾကား​ေယာင္​လာ​ေသာထိုစကားနဲ႔အတူတုန္​လႈပ္​သြားခဲ့တဲ့jungkook မ်က္​ႏွာ​ကိုျပန္​ျမင္​​ေယာင္​ကာအသက္​႐ွဴတာပါပိုၾကပ္​လာသလိုခံစားရသည္​..

"ဘာလို႔လဲ..ဘာလို႔ငါ့ကိုမွလဲ..?"

ဒူးႏွစ္​ဖက္​ကိုလက္​ျဖင္​့ပို၍တင္​းၾကပ္​စြာဖက္​ကာ႐ိႈက္​ႀကီးတငင္​ငုိမိသည္​...အခုအခ်ိန္​တြင္​ရင္​ဘက္​ႀကီးကို​ေျဖသိမ္​့ရန္​တခုခုလိုအပ္​သည္​
.
.
.
"​ေက်းဇူးျပဳၿပီး ph ​ေလးပဲျဖစ္​ျဖစ္​ကိုင္​​ေပးပါ သဲငယ္​ ​ေက်းဇူးျပဳၿပီး"

ဖံုးကိုက်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ကိုင္​ကာထပ္​ခါထပ္​ခါ​ေျပာ​ေနမိသည္​..taehyung ကိုလိုက္​႐ွာ​ေနသည္​မွာ​ေတာ္​​ေတာ္​ႏွံ​့​ေနၿပီျဖစ္​သည္​..ခ်စ္​သူတ​ေယာက္​အ​ေနႏွင္​့သြားတတ္​တ​ဲ့​ေနရာ​ေလး​ေတြ​ေတာင္​မွမသိတဲ့ကိုယ္​့ကို ကိုလည္​းစိတ္​တိုမိသည္​..က​ေႏွာင္​့ကစျပသနာျဖစ္​တိုင္​းကိုယ္​့​ေၾကာင္​့ႀကီးပဲဆို​ေပမယ္​့taehyung ထပ္​ၿပီးသူ႔ကိုယ္​့သူအျပစ္​တင္​မွာကိုပိုစိုးရိမ္​မိသည္​..

လက္​ျဖင္​့ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​းဆြဲပြတ္​ကာစိတ္​ကိုၿငိမ္​​ေအာင္​ထားလိုက္​သည္​..

only him..[Complete]Where stories live. Discover now