39

6.8K 434 26
                                    

အရာအားလံုးကိုရင္​းၿပီ​​ေ႐ွ႕ဆက္​ၾကမယ္​..​ေလ်ွာက္​ရမယ္​့လမ္​းက​ေခ်ာ​ေခ်ာခ်ဴခ်ဴျဖစ္​​ေနရင္​တမ်ိဳးႀကီးျဖစ္​မ​ေနဘူးလား အခက္​အခဲ​ေတြ​ေတာ့႐ွိမွာပဲ ရင္​ဆိုင္​ဖို႔အတြက္​​ေတာ့​ေၾကာက္​မ​ေန​ေတာ့ဘူး...
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
"အင္​း~~"

​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာအိပ္​လိုက္​ရသည္​ထင္​သည္​ ႏုိးလာ​ေတာ့အိမ္​မက္လိုလိုဘာလိုလိုႀကီးျဖစ္​​ေနသည္​..ထံုးစံအတိုင္​းခံစား​ေနရတဲ့ရင္​​ေငြ႔​ေႏြး​ေႏြးနဲ႔ကိုယ္​သင္​းရနံ႔​ေၾကာင္​့​ေမာ့ၾကည္​့မိ​ေတာ့ jungkook ကအိပ္​​ေနဆဲ..ခပ္​ရဲရဲျဖစ္​​ေန​ေသာညာဘက္​ပါး​ေလးအားျမင္​မိျပန္​​ေတာ့စိတ္​မ​ေကာင္​း..ပါး​ေလးကိုလက္​ျဖင္​့အုပ္​ကာခပ္​ဖြဖြပ​ြတ္​​ေပး​ေနမိသည္​...

ကိုယ္​့အတြက္​ဆိုမိုက္​႐ူးရဲဆန္​လြန္​း​ေသာသူ႔အားအသက္​ထက္​ပိုခ်စ္​​ေသာ္​လည္​းကိုယ္​့​ေၾကာင္​့ျဖစ္​သြားတဲ့ဒီကိစၥမွာ​ေတာ့အျပစ္​႐ွိသလိုခံစားရသည္​..အ႐ုိက္​ခံရတဲ့သူဟာကိုယ္​ျဖစ္​သင္​့တယ္​မဟုတ္​ဘူးလား..မလြန္​ဆန္​ႏုိင္​တဲ့သဘာဝနဲ႔ဆန္​႔က်င္​ဘက္​​ေလာကႀကီးမွာရပ္​တည္​​ေနရတာလဲလြယ္​ကူတာမွမဟုတ္​ဘဲ..

လူ​ေတြကိုလည္​းအျပစ္​တင္​လို႔မရပါဘူး​ေလ..ပံုမွန္​မဟုတ္​တဲ့ကိုယ္​​ေတြမွာလည္​းအျပစ္​႐ွိတာပဲမဟုတ္​လား..

အိပ္​ထားတာနဲနဲၾကာ​ေနၿပီမို႔​ေညာင္​းစိစိႀကီးျဖစ္​​ေနသလိုခံစား​ရသည္​မို႔ သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲကခပ္​ျဖည္​းျဖည္​းထြက္​ကာထထိုင္​လိုက္​သည္​..အ​ေၾကာကိုအားရပါးရဆန္​႔လိုက္​ရ​ေတာ့​ေတာ္​​ေတာ္​ကို​ေနသာထိုင္​သာ႐ွိသ​ြား
သည္​..

"အို႔ အ​ေမ့"

ထၿပီးမ်က္​ႏွာသြားသစ္​မလို႔အလုပ္​အဆြဲခံလိုက္​ရ​ေသာလက္​တဖက္​ႏွင္​့အတူရင္​ခြင္ထဲဆြဲသြင္​းခံလိုက္​ရ​ေသာ​ေၾကာင္​့အလန္​႔တညက္​ထ​ေအာ္​မိသည္​အထိ..

"Jungkook ရယ္​ လန္​႔သြားတာပဲ.."

"ႏုိး​ေနတာၾကာၿပီလား"

"ဟင္​့အင္​း ​ေစာန​ေလာက္​ကမွ..ႏုိးသြားတာလား ငါ့​ေၾကာင္​့"

only him..[Complete]Where stories live. Discover now