25

6.6K 601 18
                                    

အစိတ္​စိတ္​အမြာမြာကြဲ​ေၾကၿပီးသားအသဲမွလံုးကိုျပန္​ဆက္​​ေတာ့​ေရာဘာထူးမွာလဲ...?ဘာနဲ႔ျပန္​ဆက္​လို႔​ေရာရမွာလဲ..?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
​ေပြ႔ခ်ီလာတဲ့တ​ေလ်ွာက္​လံုးtaehyung က​ေခါင္​းကိုငုံထားတာကိုယ္​လံုး​ေလးကလည္​းတသိမ္​့သိမ္​့တုန္​​ေနသည္​မို႔jungkook စိုးရိမ္​စိတ္​ကိုထိန္​းမရ​ေတာ့ပါ...ဟိုတယ္​အျပင္​ဘက္​ကခံုတန္​း႐ွည္​​ေပၚမွာtaehyung ကိုခနခ်ကာ jungkook ကမန္​းကတန္​းjin hyung ဆီph ဆက္​ရသည္​...ph ဆက္​ၿပီးျပန္​လာသည္​အထိtaehyung က​ေခါင္​းငုံကာၿငိမ္​​ေနဆဲ...

"Tae..​ေျခ​ေထာက္​အရမ္​းနာ​ေနလား.."

ႏွခမ္​းကိုခပ္​ျပင္​းျပင္​းကိုက္​ထားကာtaehyung ဘာမွျပန္​မ​ေျပာ..

"ကို ျကည္​့ ၾကည္​့မယ္​​ေနာ္​."

Jungkook က taehyung ရဲ႕​ေျခ​ေထာက္​ကိုကိုင္​မလို႔လုပ္​ေသာ္လည္း​​​taehyung ​ေျခ​ေထာက္​ကို​ေနာက္​ဆုတ္​ကာ​ေ႐ွာင္​လိုက္​သည္​..

"ငါ့ကိုမထိနဲ႔.."

​"Tae..."

"ထြက္​သြားပါ..ငါ့နားကထြက္​သြား​ေပးပါ..မင္​းရဲ႕ျပသနာ​ေတြကိုငါ့ဆီထပ္​မသယ္​လာပါနဲ႔..ငါ..ငါမခံႏုိင္​​ေတာ့ဘူး..ငါဒီထက္​ပိုၿပီး​ေတာင္​့ခံႏုိင္​စြမ္​းမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး!!"

"Tae..ကိုယ္​​ေတာင္​း.."

"ငါပင္​ပန္​း​ေနၿပီjungkook.. စိတ္​​ေရာလူ​ေရာ အရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနၿပီ...မင္​းနဲ႔မင္​း​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔ကငါ့ကိုတမင္​သက္​သက္​မ်ားလာႏွိပ္​စက္​​ေနၾကတာလား..ဟမ္​?"

"မဟုတ္​ဘူး..tae..အဲ့လိုမ​ေျပာပါနဲ႔..ကိုယ္​နဲ႔သူနဲ႔ကဘာမွမဆိုင္​​ေတာ့ပါဘူး.."

Jungkook လည္​းမ်က္​ရည္​မ်ားဝဲကာအသံ​ေတြလည္​းတုန္​​ေနၿပီ...

"ဟင္​့အင္​း..မယံုဘူး..ဘာကိုမွထပ္​မယံုဘူး..ဘာကိုမွလည္​းထပ္​မ​ေမ်ွာ္​လင္​့​ေတာ့ဘူး...အရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနၿပီမို႔...အရမ္​းလည္​းနာက်င္​​ေနရၿပီမို႔!!ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..စုတ္​ျပတ္​​သတ္​​ေလာက္​​ေအာင္​နာက်င္​ခဲ့ၿပီးၿပီမို႔.."

မ်က္​လံုးစံုမွိတ္​ကာ​ေအာ္​ဟစ္​​ေန​ေသာထို​ေကာင္​​ေလးကိုjungkook တင္​းၾကပ္စြာဖက္​လိုက္​သည္​ ..သူလည္​းမခံစားႏုိင္​​ေတာ့ပါ..သူလည္အရမ္​းနာက်င္​​ေနရတာမို႔..

only him..[Complete]Where stories live. Discover now