34

5.5K 486 29
                                    

အရာရာကို​ေပါ့​ေပါ့ဆဆ​ေတြးခဲ့မိလိုက္​တိုင္​းျဖစ္​လာခဲ့ရတဲ့ျပသနာ​ေတြကအရမ္​းႀကီးမားခဲ့တယ္​..ဘယ္​လို​ေျဖ႐ွင္​းရမွန္​းကိုမသိ​ေအာင္​ကိုႀကီးမားတယ္​ ႐ႈပ္​​ေထြးလြန္​းတယ္​...
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
"က်​ေတာ္​ကိုႀကိဳ​ေျပာသင္​့တယ္​​ေလ hyung"

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ကြာ..hyung လည္​း​ေျပာမယ္​ ​ေျပာမယ္​ဆိုၿပီး​ေမ့​ေမ့​ေနတာနဲ႔..မ​ေန႔ညကhyung jungkook ကို​ေျပာလိုက္​တယ္​​ေလ သူျပန္​မ​ေျပာဘူးလား"

"အဲ့ အဲ့ဒါက ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ hyung က်​ေတာ့ကိုအရင္​​ေျပာသင္​့တာ​ေပါ့..ထားပါ က်​ေတာ္​ကဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး ျပန္​တာက​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာမွလား"

"အင္​း သိပ္​​ေတာ့လည္​းမၾကာပါဘူး 3 လ 4 လ​ေလာက္​?"

"​အာ..."

"Jungkook ကိုhyung အကူအညီ​ေတာင္​းထားတယ္​ သူကလည္​းလာ​ေန​ေပးမယ္​တဲ့"

Yoongi ကjungkook ကိုၾကည္​့ၿပီး​​​ေျပာ​ေတာ့ taehyung ကမ်က္​ႏွာ​​ေသႀကီးႏွင့္လွမ္​းၾကည္​့သည္​..jungkook တို႔အခုထိုျပန္​အဆင္​မ​ေျပ​ေသးပါ..ညကလည္​းtaehyung ထပ္​ငုိ​ေသးသည္မို႔jungkook မွာဘာမွမ​ေျပာႏုိင္​..စကား​ေျပာမယ္​လုပ္​လိုက္​တိုင္​း​ေ႐ွာင္​ထြက္​သြားသည္​မို႔ဘယ္​လိုလိုက္​ဖမ္​းရမလဲjungkook မသိ​ေတာ့..

"က်​ေတာ္​ တ​ေယာက္​တည္​း​ေနရဲတယ္​ hyung ဘယ္​သူမွမလိုဘူး"

"Hyung ကစိတ္​မခ်ဘူး​ေလ taehyung"

"မင္​းတို္႔ႏွ​ေယာက္​ဘာျဖစ္​ထားၾကတာလဲ?"

Yoongi ႏွင္​့taehyung တို႔အ​ေျခအတင္​ျဖစ္​​ေနစဥ္​ဘယ္​ကမွန္​းမသိ​ေရာက္​လာတဲ့jin ကjungkook ကိုတိုးတိုး​ေလး​ေမးသည္​..

"ဟင္​း.."

"မ​ေန႔ကyoongi မင္​းကိုဘာ​ေျပာလို႔လဲ.."

"ဟင္​့အင္​း ဘာမွမ​ေျပာပါဘူး"

"အဲ့ဒါဆိုမင္​းနဲ႔taehyung နဲ႔ကဘာျဖစ္​ထားၾကတာလဲ"

"ညက က်​ေတာ္​သဲငယ္​ကိုစလိုက္​တာနဲနဲလြန္​သြားတယ္​"

"Aigooo ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​စလိုက္​လို႔လဲကြာ ဟိုကမင္​းကို​ေတာ္​​ေတာ္​တင္​း​ေနတံုးပဲထင္​တယ္​"

only him..[Complete]Where stories live. Discover now