17

7K 654 9
                                    

အဆံုးသတ္​မလွခဲ့တဲ့ဇာတ္​လမ္​းတပုဒ္​လို႔​ေျပာရတာထက္​..
ျပန္​စဖို႔အ​ေၾကာင္​းဖန္​လာမဲ့ဇာတ္​လမ္​းတပုဒ္​လို႔​ေျပာရမလား....
-
-
-
-
-
-
-
-
မနက္​ေ​စာ​ေစာတြင္​ခ်မ္​းစိမ္​့စိမ္​့​ေလ​ေအးမ်ားက​ေလ​ေျပမ်ားႏွင္​့​ေရာကာတိုး​ေဝွ့တိုက္​ခတ္​​ေနသည္​....တဝုန္​းဝုန္​းလိုွင္​းပုတ္​သံမ်ားၾကားJungkook ၏စိတ္​​​ေတြကလည္​းဂ​ေယာက္​ဂယက္​...​ေျပာရရင္​ညကသူ​ေကာင္​း​ေကာင္​းအိပ္​မ​ေပ်ာ္​ခဲ့ပါ..မနက္​လည္​းအ​ေစာႀကီးႏုိးလာခဲ့သည္​....ညကလုပ္​လိုက္​တဲ့ကိစၥကိုမ်က္​ႏွာပူတာ​ေၾကာင္​့လည္​းပါမည္​...​ေသခ်ာတာက​ေတာ့သူကိုယ္​တိုင္​လဲဘာလို႔အဲ့လိုလုပ္​လိုက္​ခဲ့မွန္​းမသိတာမို႔taehyung သာဆိုပိုၿပီးစိတ္​႐ႈပ္​​ေထြး​ေနလိမ္​့မည္​..

ကမ္​းစပ္​တြင္​ဘယ္​​ေလာက္​ထိၾကာ​ေအာင္​ရပ္​​ေနခဲ့မွန္​းမသိ...​တျခားသူ​ေတြ​ေရာက္​လာမွပဲသတိျပန္​ဝင္​လာ​ေတာ့သည္​...

"Jungkook!"

"​ေအာ္​..yun"

"Jungkook ကအ​ေစာႀကီးႏုိး​ေနတာလား..ဒါဆိုyun ကိုလည္​း​ေခၚလိုက္​​ေရာ​ေပါ့ .yun လည္​းအ​ေစာႀကီးႏုိး​ေနတာရယ္​..."

"အင္​း.."

"Jungkook ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ..မ​်က္​ႏွာလဲသိပ္​မလန္​းဘူး.."

​"ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး..ရတယ္​...ဟိုမွာsam လာ​ေနၿပီထင္​တယ္​..သြား​ေတာ့​ေလ.."

"အင္​..အင္​း..."

လူ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ား​ေရာက္​​ေနၾကၿပီျဖစ္​​ေသာ္​လည္​း...taehyung ကမထြက္​လာ​ေသး..စိတ္​ပူလို႔အခန္​းထဲဝင္​ၾကည္​့မယ္​အလုပ္​မွ..park jimin နဲ႔အတူထြက္​လာတာကို​ေတြ႔လိုက္​​ေသာ​ေၾကာင္​​့​ေျခလွမ္​း​ေတြကိုရပ္​လိုက္​သည္​....ဘာစကား​ေတြ​​ေျပာကာရီ​ေနမွန္​းမသိ..​ေလး​ေထာင္​့ပံုဆန္​ႏွခမ္​း​ေလးျဖစ္​သြားသည္​အထိရီ​ေန​ေသာ​သူ​့ပံုက​ေတာ္​​ေတာ္​​ေပ်ာ္​ေ​နပံုရ​ေသာ​ေၾကာင္​့ရင္​ထဲ​ေအာင့္သက္​သက္​..ကိုနဲ႔တြဲခဲ့စဥ္​ကဒီလိုအျပံဳးမ်ိဳးမျပံဳးႏုိင္​ခဲ့ဘူးမို႔လား..

"ညကဘာျဖစ္​ခဲ့လဲမသိဘူးထင္​တယ္​"

သူ႔ပံုစံကညကအျဖစ္​အပ်က္​သာသိ​ေနရင္​ဒီလို​ေနမည္​မဟုတ္​မွန္​းjungkook သိသည္​....
ဟူး....အခုမွဘဲရင္​ထဲကအလံုးႀကီးက်သြား​ေတာ့သည္​ ..
.
.
.
.
.
.
"အား....ဒီလို​ေတြလုပ္​ရမွန္​းသိခဲ့ရင္ည​ေန​ေရာက္​ကတည္​းကအိပ္​လိုက္​ပါတယ္​ကြာ...အခု​ေတာ့ညကလည္​း​ေနာက္​က်မွအိပ္​ထားတာကိုအခုလိုအ​ေလးႀကီး​ေတြသယ္​ရ​ေတာ့ဘယ္​လိုလုပ္​အားရ​ွိမွာလဲလို႔....ျဗဲ...လက္​​ေတြလည္​းနာလာၿပီ...ျဗဲ..jimin ​ေရ..."

only him..[Complete]Where stories live. Discover now