18

7K 683 16
                                    

​ေ႐ွ႕ဆက္​သြားရမဲ့လမ္​းက​ေမွာင္​မိုက္​​ေနခဲ့ရင္​​ေတာင္​ျပန္​လွည္​့သြားဖို႔စိတ္​ကူးမ႐ွိခဲ့ဘူး...
-
-
-
-
-
-
-
-
"Tent ကိုဘယ္​လိုထိုး​ေနတာလဲ.."

"ဟာ..မင္​းကအဲ့လိုထိုး​ေတာ့ငါ့တို႔ကအိပ္​ရင္​ဘယ္​လိုဝင္​အိပ္​မလဲ.."

"ငါလည္​းလုပ္​​ေနတာပဲ​ေလကြာ....မင္​းကလည္​း..."

"မင္​းလုပ္​ပံုကအခ်ိဳးမွမ​ေျပဘဲ....​ေသခ်ာလုပ္​​ေလကြာ...ငါလုပ္​သလိုလိုက္​လုပ္​​ေလ..."

"အား...ငါလည္​းလုပ္​​ေနတာပဲ​ေလ..jimin ရာ...​ေတာင္​​ေပၚတက္​​ေတာ့လည္​းပစၥည္​း​အ​ေလးႀကီး​ေတြသယ္​လာရတာကို..အခုၾက​ေတာ့လည္​းဒီလိုခက္​ခက္​ခဲခဲႀကီး​ေတြလုပ္​ေ​နရ​ေတာ့..ငါလည္​းမလုပ္​ႏုိင္​​ေတာ့ဘူး​ေလ...ျဗဲ...အစတည္​းကလက္​နာ​ေနပါတယ္​ဆိုမွ...ျဗဲ...jimin na."

"က်စ္​..ဒီ​ေကာင္​နဲ႔​ေတာ့စိတ္​​ေတြလည္​းညစ္​ပါတယ္​ကြာ.."

​ေအာ္​ႀကီးဟစ္က်ယ္​ရန​္​​ေတြျဖစ္​​ေနၾက​ေသာjimin ကိုၾကည္​့ကာtaehyung ရီမိသည္​....​ေစာနကမွရန္​ျဖစ္​ထားတာမၾကာေသးဘူး...အခုရန္​ထပ္​ျဖစ္​​ေနၾကျပန္​သည္​...

အခုတ​ေခါက္​tent ထိုးတာက​ေတာ္​​ေတာ္​အခက္​အခဲျဖစ္​သည္​...tent ​ေတြစုထိုးဖို႔အတြက္​​ေနရာအလံု​အ​ေလာက္​မ႐ွိ​ေတာ့tent ​ေတြကတကြဲတျပား...အဆင္​​ေျပတဲ့​ေနရာထိုးၾကရသည္​မို႔ပိုခက္​ခဲသည္​...

Taehyung တို႔tent နဲ႔jimin တို႔tent ကသစ္​ပင္​ႏွစ္​ပင္​​ေလာက္​ျခား​ေပမယ္​့သိပ္​​ေတာ့မ​ေဝး...taehyung တို႔က​ေတာ့ျမစ္​​ေခ်ာင္​းစပ္​နားမွာ​ေနရာရသည္​မို႔ထို​ေနရာမွာပင္​tent ရ​ေအာင္​ထိုးရသည္​...​ေနရာကtent ထိုးဖို႔​ေလာက္​တာမို႔သူတို႔အတြက္​အဆင္​​ေျပတယ္​လို႔​ေျပာရမည္​...

"Taehyung ​ေရ..."

"ဟင္​..Hoseok..​ေျပာ​ေလ"

"Tent ထိုးၿပီးအဖြဲ႔လိုက္​ကြၽန္​းကို​ပတ္​​ေလ့လာရမယ္​​ေျပာတယ္​​ေနာ္​..ငါတို႔ႏွစ္​ဖြဲ႔တူတူသြားမယ္​​ေနာ္​"

"အင္​း..အင္​း.."

"Jung Hoseok!!မင္​းဘယ္​ထြက္​သြားျပန္​ၿပီလဲ!!"

only him..[Complete]Where stories live. Discover now