9

6.7K 712 19
                                    

ဒါ...
စိတ္​ကစားတာသပ္​သပ္​မဟုတ္​ခဲ့ဘူး..
စိတ္​ရင္​းအမွန္​နဲ႔ခ်စ္​ခဲ့တာ...
-
-
-
-
-
​ေလးလံ​ေနတဲ့စိတ္​​ေတြနဲ႔အတူ..​ေျခလွမ္​း​ေတြကjungkook ​ေခၚထားတဲ့ cafe အ​ေ႐ွ႕..ဆိုင္​ထဲကိုဝင္​ဖို႔ခ်ီတံုခ်တံုျဖစ္​​ေနတဲ့စိတ္​ကိုဖယ္​လိုက္​ရင္​းအထဲ​ေရာက္​​ေအာင္​ဝင္​သြားႏုိင္​ခဲ့သည္​...

ဆိုင္​ထဲကို​ေဝ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့..​ေတြ႔ပါၿပီ..​​ေနာက္​​ေက်ာ​ေပးၿပီးထိုင္​​ေန​ေပမယ္​့အလြတ္​ရ​ေန​ေသာသူ႔​ေက်ာျပင္​က်ယ္​...အနားကို​ေျဖးညင္​းစြာ​ေလ်ွာက္​သြားရင္​း..

"Jungkook"

"အင္​း..​ေရာက္​လာၿပီလား..ထိုင္​."

ပံုမွန္​ထက္​မာဆက္​ဆက္​ျဖစ္​​ေန​ေသာသူ႔အသံ​..

"ဘာ​ေျပာမလို႔ငါ့ကို​ေခၚတာလဲ..jungkook?"

"မင္​း...Yun ကိုဘာ​ေတြသြား​ေျပာထားတာလဲ"

"ဟမ္​..မင္​းဘာကိုဆိုလိုခ်င္​တာလဲ..သူနဲ႔ငါနဲ႔ကခင္​မွမခင္​တာ..ငါကဘာသြား​ေျပာရမွာလဲ"

"မင္​း မလိမ္​နဲ႔..kim taehyung..ငါလိမ္​တာမႀကိဳက္​ဘူး"

"ငါဘာကိုလိမ္​ရမွာလဲ..ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ..jungkook"

"ဟက္​..႐ုိးသားခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ျပန္​ၿပီ..မင္​းဒီ​ေန႔Yun ကို​ေခၚၿပီးငါနဲ႔မပတ္​သတ္​ဖို႔​ေခၚ​ေျပာတယ္​..ကိုယ္​ထိလက္​​ေရာက္​လည္​းလုပ္​လိုက္​တယ္​ဆိုတာ..Yun ​ေျပာလို႔ငါအကုန္​သိၿပီးၿပီ..kim taehyung.."

"ဟမ္​...ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာလဲ..jungkook မင္​း​ေျပာတာ​ေတြငါတခုမ​ွနားမလည္​ဘူး..မင္​း​ေျပာသလိုYun ဆိုတဲ့တ​ေယာက္​ကို​ေခၚၿပီးငါကဘာ..."

"Yun ကိုယ္​တိုင္​ငါ့ကို​ေျပာျပတာKim taehyung!!!!"

"Jung..jungkook"

"မင္​း​ေျဗာင္​လိမ္​ဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔..kim taehyung..မင္​း..မင္​းကြာ..​ေယာက်ာ္​းတ​ေယာက္​ကိုမိန္​းမတ​ေယာက္​နဲ႔ၿပိဳင္​လုရ​ေလာက္​​ေအာင္​မင္​းမွာ​ေယာက်ာ္​း႐ွားလား...ဟမ္​..မင္​း.."

"မင္​းကသူ႔ကိုအဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ခ်စ္​တာလား..jungkook"

Taehyung ဘာမွမသိ​ေတာ့ပါ..အသံမ်ားကလည္းတုန္ရီ​​ေနျပီ..စြတ္​စြဲခ်က္​​ေတြ​ေအာက္​​ျပစ္​ျပစ္​ႏွစ္​ႏွစ္​​ေျပာဆိုခ်က္​​ေတြ​ေအာက္​ဘာမွ​မ​ေျဖ႐ွင္​းႏုိင္​​ေတာ့ဘူး..

only him..[Complete]Where stories live. Discover now