7

6.9K 657 2
                                    

ႏွစ္​သက္​မိတဲ့အရာတခု​ေပ်ာက္​႐ွသြားတဲ့အခါ...​ေယာက္​ယက္​ခက္​ကုန္​တယ္​..
_
_
_
_
_
က်ိမ္​းစပ္​​ေန​ေသာမ်က္​လံုးမ်ားကိုမနဲဖြင့္
ယူလိုက္​ရသည္​..ငုိထား​ေသာတန္​ခိုးကအခုမွအစြမ္​းျပ​ေလသလား..​ေဝါဝါး​ေန​ေသာျမင္​ကြင္​းမ်ားကိုအားစိုက္​ကာၾကည္​့​ေတာ့..ဟင္​.အတန္​းထဲမွာဘယ္​သူမွလည္​းမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး..​ေအာ္​..lunch break ကို..​ေဘးဘီကိုလွည္​့ၾကည္​့​ေတာ့..ေဘးမွာစာရြက္​​ေလးတရြက္​နဲ႔ထမင္​းဘူး​ေလးတဘူး..

[Tae ႏုိးလာရင္​ဘူးထဲကဆန္​ျပဳတ္​​ေသာက္​..ၿပီးရင္​school clinic မွာသြားနားလိုက္​..​ေဆးလည္​း​ေသာက္​လိုက္​ဦး..ငါ​sam ကို​ေျပာထားတယ္​..စိတ္​ခ်လက္​ခ်သြားနားလိုက္​​ေနာ္​. အဖ်ားကက်​ေသးတာမဟုတ္​ဘူး..]

Jimin ​​ေရးထားခဲ့​ေသာစာရြက္​ကိုကိုင္​ၿပီးဆန္​ျပဳတ္​ဘူးနဲ့​ေဆးကိုျကည္​့ကာျပံဳးမိသည္​...jeon jungkook တို့မ်ားဒီ​ေလာက္​ထိဂ႐ုစိုက္​ရင္​..kim taehyung တို႔အ​ေပ်ာ္​လြန္​ျပီး​ေသသြားမွာစိုးလို႔နဲ႔တူတယ္​.
​ေတာ္​သင္​့ၿပီkim taehyung..ဟိုကသူ႔ဘာသူ​ေပ်ာ္​​ေနၿပီ​ေလ..ဘာကိစၥသူ႔အ​ေၾကာင္​းပဲ​ေတြး​ေနတာလဲစိတ္​႐ႈပ္​​ေအာင္​..

​ေခါင္​းကိုခပ္​စိတ္​စိတ္​ခါကာjimin ထား​ခဲ့ေသာဆန္​ျပဳတ္​ကို​ေသာက္​လိုက္​သည္​..မ​ေသာက္​ခ်င္​လည္​း​ေသာက္​ရမည္​​..ေနျပန္​​ေကာင္​းမွႏုိ႔မို႔ဆိုစာ​ေတြထပ္​လြတ္​ကုန္​​မွာ..

ဆန္​ျပဳတ္​​ေကာ​ေဆး​ေရာ​ေသာက္​ၿပီးသည္​ႏွင္​့school clinic ကိုသြားရန္​ထလိုက္​​ေတာ့​ေခါင္​းထဲရိပ္​ခနဲ..အင္​း..မျဖစ္​ဘူး..ဒီ့ထက္​မဆိုးခင္​သြားနားမွ...

အတန္​းထဲကအထြက္​ဟီးဟီးဟားဟားဆူညံသံ​ေတြ​ေၾကာင္​့လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့jungkook..သူ႔​ေဘးကyun ဆိုတဲ့တ​ေယာက္​..သူမခါးကိုတင္းတင္းျကပ္ျကပ္ဖက္ထားတဲ့သူ့လက္​​ေတြ..ကြၽန္​​ေတာ့ကိုျမင္​​ေတာ့jungkook မ်က္​ႏွာကခ်က္​ခ​်င္​းတည္​သြား​ေလရဲ႕...

ဟက္​..ဘာလို႔လဲ..jungkook..ငါ့ကို​ေတြ႔​ေတာ့က်က္​သ​ေရတံုးလို႔လား..ျပံဳးစမ္​းပါjungkook ​ေစာနကလိုျပံဳးရယ္​​ေနစမ္​းပါ..

only him..[Complete]Where stories live. Discover now