21

7.3K 621 30
                                    

သက္​​ေရာက္​မႈတိုင္​းမွာတန္​ျပန္​သက္​​ေရာက္​မႈ႐ွိတယ္​ဆို...ဘာလို႔ငါ့က်မွမ႐ွိဘူးလို႔ခံစား​ေနရတာလဲ?...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"TAE!!"

"T​aehyung ဘယ္​လိုျဖစ္​တာလဲ..jungkook"

"က်​ေတာ္​လည္​းမသိဘူးhyung..က်​ေတာ္​႐ွာ​ေတြ႔​ေတာ့​ေက်ာက္​တံုးနားမွာလဲ​ေနတယ္​...အခုလည္​း​ေခၚလို႔မရ​ေတာ့ဘူး..လုပ္​ပါဦး..hyung"

တစ္​ကိုယ္​လံုးကစိုရြဲၿပီးတုန္​ရီ​ေန​ေသာအသံမ်ားႏွင္​့​ေျပာ​ေန​ေသာ jungkook..

"tent ကို​ေခၚသြားလို႔​ေတာ့မရဘူး..နား​ေန​ေဆာင္​ကိုသြားရမယ္​...လာ..ကားနဲ႔သြားမယ္​.."

Taehyung ကို​ေစာင္​တထည္​ထပ္​ျခံဳ​ေပးကာကားဆီသို့အျမန္​​ေျပးသြားသည္​...

"Hyung..နား​ေန​ေဆာင္​က​ေဝးလား"

"​အင္​း..​ေဝးတယ္​jungkook..ဒါမဲ့ကားနဲ႔သြားရင္​နာရီဝက္​​ေလာက္​ပဲၾကာမယ္​..​..​ေရာ့...မင္​းလဲအကၤ်ီလဲထား..စိုရြဲ​ေနၿပီ.."

အပို​ေဆာင္​ထားတဲ့ hoddie တထည္​ကိုjungkook ဆီသို႔ပစ္​​ေပးလိုက္​သည္​...

"ဟင္​့အင္​း..က်​ေတာ္​ကရတယ္​...tae..tae ကတကိုယ္​လံုး​ေအးစက္​​ေနတယ္​..hyung"

"ငါကားကို heater အျမင္​့ဆံုးဖြင္​့​ေပးထားတယ္​...မင္​းလည္​းအကၤ်ီလဲလိုက္​..စကားမမ်ားနဲ႔​ေတာ့.."

Jin ဒီ​ေလာက္​​ေျပာ​ေနတာ​ေတာင္​jungkook ကtaehyung ကို​ဖက္​ထားစဲ...

"Jungkook!"

"အင္​း..က်​ေတာ္​လဲလိုက္​မယ္​"

Jungkook, hoddie ကိုယူဝတ္​ကာtaehyung ကိုတင္​းၾကပ္​စြာျပန္​ဖက္​ထားလိုက္​သည္​...

Jin က​ေတာ့ taehyung ကိုစိုးရိမ္​​ေနရသည္​က​တ​ေၾကာင္​း..ကားကိုမိုး​ေရၾကားထဲသတိထား​ေမာင္​း​ေနရသည္​ကတ​ေၾကာင္​း..jungkook taehyung ကိုတင္​းၾကပ္​စြာဖက္​ထားသည္​ကိုၾကည္​့ကာႀကိတ္​ျပံဳး​ေနရသည္​ကတ​ေၾကာင္​းနဲ႔အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနသည္​..
.
.
.
.
"Hyung...tae အဆင္​ေျပရဲ႕လား..ဘယ္​လို​ေန​ေသးလဲ"

"အင္​း...မိုးမိထား​ေတာ့ကိုယ္​​ေတာ့ပူ​ေန​ေသးတယ္​...အခု​ေတာ့မႏုိး​ေသးဘူး....
​ေျခ​ေထာက္​လည္​းထိထားတယ္​jungkook..​​ေျခက်င္​းဝတ္​က​ေရာင္​​ေနတယ္​.."

only him..[Complete]Where stories live. Discover now