5

7.4K 687 3
                                    

လ်ွစ္​လ်ဴ႐ႈဖို႔ုႀကိဳးစားမိတိုင္​း..
႐ႈံးနိမ္​့ခဲ့တယ္​..
_
_
_
_
_
မိုး​ေရထဲမွာငုိတဲ့ခံစားခ်က္​ကိုအရမ္​းႀကိဳက္​တယ္​..မိုး​ေရနဲနဲစိုတာနဲ႔ဖ်ားတတ္​တဲ့အခံ႐ွိ​ေတာ့..မိုး​ေရမစို​ေအာင္​သတိထားၿပီး​ေနရ​ေသာ္​လည္​းအခု​ေတာ့မရ​ေတာ့ဘူး..ဒီလိုမွမငုိရင္​..မြန္​းၾကပ္​ၿပီး​​ေသသြားလိမ္​့မယ္​ရယ္​..jungkook နဲ႔အတူလမ္​း​ေလ်ွာက္​ခ်င္​လို႔.bus မစီးဘဲလမ္​း​ေလ်ွာက္​ကာမွ​ေစာက္​တလြဲ​ေတြကိုျဖစ္​လို္​့ ..
ဟက္​...​ေမ်ာ္​လင္​့သလိုျဖစ္​မလာတာကအခုမွမဟုတ္​...​ေနသားက်​ေနၿပီျဖစ္​​ေသာ္​လည္​းအခု​ေတာ့​ေမ်ွာ္​လင္​့သလိုျဖစ္​ခ်င္​မိတာလြန္​သြားလို႔လား​ေတာ့မသိ..​ေစာက္​တလြဲဘဝႀကီးရယ္​ျမန္​ျမန္​ကုန္​ပါ​ေတာ့လိုပဲကုန္​း​ေအာ္​လိုက္​ခ်င္​​ေတာ့တယ္​..

​ေဆာင္​းအကူးမိုးျဖစ္​လို႔လားမသိ..​ေလ​ေအး​ေတြကအရမ္​းတိုက္​​ေန​ေတာ့..ဒီပိန္​​ေညာင္​​ေညာင္​body ကလြင္​့ခ်င္​လာသလိုလို..ဒါ​ေပမယ္​့​ေလတိုက္​တာကိုအရမ္​းႀကိဳက္​တယ္​..
အလုအယွက္​ကို႔ဆီတိုး​ေဝွ့လာတဲ့​ေလ​ေတြကိုခံယူရတာႀကိဳက္​တယ္​..လမ္​း​ေလ်ွာက္​​ေနရတာယိမ္​းတိမ္​းတိမ္​းျဖစ္​လာ​ေတာ့မတ္​တပ္​ရပ္​ၿပီး​ေလ​ေအး​ေအးႀကီး​ေတြကိုအားရပါးရႀကီးခံစားျပစ္​လိုက္​တယ္​..
လူကနဲနဲ​ေတာင္​လန္​းသြားသလိုလို..

"Jungkook ​ေရမုန္​းတယ္​ဟ"

Jungkook ဆိုတာနဲ႔တိတ္​ခါနီးမ်က္​ရည္​​ေလး​ေတြကထပ္​ၾကလာ​ေတာ့..စိတ္​မာတဲ့ကိုု႔ကိုယ္​ကိုပဲအထင္​ႀကီးမိသြားတယ္​..လမ္​းျပန္​​ေလ်ွာက္​မယ္​လုပ္​​ေတာ့လူကရိပ္​ခနဲ..အင္​း..ဟုတ္​ၿပီ..kim taehyung တို႔ဖ်ားၿပီ​ေပါ့..
မျဖစ္​​ေတာ့ဘူး..နဂိုတည္​းကကိုယ္​ခံအားက​ေကာင္​း​ေတာ့..ဖ်ားရင္​အနဲဆံုးႏွစ္​ရက္​ပဲ..တတ္​ႏုိင္​သ​ေလာက္​လမ္​းကိုျမန္​ျမန္​​ေလ်ွာက္​ရင္​းအိမ္​ေ​ရာက္​​ေအာင္​ျပန္​ရ​ေတာ့မယ္​..

"ျပန္​​ေရာက္​ပါၿပီ..."

"ဟာ..taehyung..မိုး​ေရ​ေတြစိုရြဲလာပါလား.."

"ဟုတ္​တယ္h​yung..ကြၽန္​​ေတာ္​ထီး.."

ဝုန္​း.

only him..[Complete]Where stories live. Discover now