Chapter 1

1.4K 77 5
                                    

-Katelyn-

''Pap! Ik ben thuis!'' ik doe de deur achter me dicht en terwijl ik de trap oploop krijg ik een chagrijnige ''hallo'' terug. Ik praat niet zoveel met mijn vader. Voor ik naar school ga een Goeiemorgen, als ik uit school kom een Hallo. En soms, heel soms vraagt hij nog hoe het op school was. Maar alleen als hij toevallig in een goede bui is.

Ik gooi mijn tas in de hoek van mijn kamer en ga op mijn bed zitten. Eindelijk vakantie. Als ik mijn mobieltje pak heb ik een berichtje van Amy: We hebben de vakantie geboekt! Londen here we come!! Ik glimlach.Yessss! ik heb er zin in :) stuur ik terug.

De rest van de middag zit ik te tekenen aan mijn bureau. Na een paar uur kijk ik op de klok, zes uur. Ik loop naar de keuken om eten te gaan koken, mijn vader zal daar toch nooit zelf aan denken. Na het eten loop ik weer naar boven en ga weer verder met mijn tekening. Na een tijdje stop ik ermee en ga ik slapen. Dat is nou precies hoe mijn dag eruit ziet. Veel anders doe ik niet. Of beter gezegd, MAG ik niet.

De volgende dag wordt ik om half zeven wakker. Wekker vergeten uit te zetten, heb ik weer. Ik val weer in slaap en wordt om tien uur wakker gemaakt door mijn ringtone. Amy belt me. ''Hi'' zeg met een nogal slaperige stem. ''Heyyyyy! Al wakker Kate??'' Ik lach om haar enthousiasme. ''Zo ongeveer, denk ik'' Ik hoor haar lachen. ''Mooizo! Zin om zo bij mij te komen? Londen ontdekken!''  Ik ga rechtop in bed zitten ''Tuurlijk! Kom er zo aan!'' Even later hang ik op en kleed me aan.

Even later als ik klaar ben en naar beneden loop heb ik het gevoel dat ik iets vergeet. Ik grijp naar mijn hals. Tuurlijk! Hoe kan ik die nou vergeten zijn! Ik ren weer naar boven en pak een zilveren ketting van mijn nachtkastje. Er hangt een klavertjevier aan. Die kreeg ik van mijn moeder voor mijn vijftiende verjaardag. Het laatste kado wat ze me heeft gegeven... Ik doe de ketting om een fluister tegen mezelf; ik hou van je Mama.

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu