-Katelyn-
Ik heb echt super veel zin in vanavond. We zijn van plan om met zijn allen naar het grote vuurwerk te gaan kijken. Het is nu 8 uur in de avond. We hebben net gegeten en iedereen is zich aan het klaarmaken om te gaan. Net als ik zelf. Onderin mijn koffer heb ik een nog best leuk paars jurkje gevonden. Als ik hem aantrek hoor ik dat iemand de kamer binnen komt, Het is Luke. Ik voel zijn handen op mijn heupen en zijn adem in mijn nek. "Hij staat je echt prachtig" zegt hij als hij de rits op mijn rug dicht maakt. Hij drukt een kus op mijn wang en loopt dan weer richting de deur. "Ik zie je zo" zegt hij nog. Als ik even later bij passende schoenen heb gevonden loop ik naar de woonkamer. Ik doe de deur achter me dicht en draai me naar de rest toe. Michael fluit met als gevolg dat Luke hem een stomp geeft. We lachen allemaal "Zullen we maar gaan dan?" Tien minuten later lopen we langs het water op naar de plek waar superveel mensen zich voor een groot podium hebben verzamelt. Een presentator verteld wat bij elkaar om de mensen te vermaken en er worden oliebollen verkocht. We lopen wat tussen de mensen door en vinden dan een plekje. Een aantal uur vermaken we ons op het plein. Als de enorme klok op het scherm ons laat weten dat het nog tien minuten duurt tot middernacht begint het hele plein te joelen. Luke pakt mijn hand en ik voel dat hij me meetrekt. Als we uit de menigte zijn slaat hij zijn arm om me heen samen lopen we langs het water en gaan een stukje verderop op een bankje zitten. "Weetje Kate, ik ehm... ik hou van je. Ik weet het, dat klinkt heel kort af maar ik meen het" hij kijkt me aan "Als je beroemd bent is het moeilijk om ja.. verliefd te zijn. Er zijn altijd meisjes die je gebruiken alleen maar om hogerop te komen..." ik knik "maar ik weet gewoon dat.. dat jij dat niet doet. Ik weet dat jij jezelf bent en-" ik leg mijn vinger op zijn lippen "ik hou ook van jou" en dan kust hij me. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me iets dichter naar hem toe. Dan hoor ik de mensen op het plein steeds harder schreeuwen. Ik haal mijn lipen van de zijne als ik hoor dat ze aan het aftellen zijn. Luke kijkt me glimlachend aan "Happy new year Kate" ik leg mijn hoofd op zijn schouder "Happ new year" dat laatste woord wordt overstemd door het vuurwerk dat op dat moment losbarst. Het is echt prachtig...
Heyyy! Happy new year :) volgende hoofdstukken in 2015. See ya xxx
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...