Chapter 18

885 56 0
                                    

Heee x sorry dat ik niks heb geschreven! Volgende week toetsweek :$ in ieder geval nu een stukje xx Me

-Katelyn-

De rest van de vakantie ging snel voorbij. Ik ben met Amy gaan shoppen, we zijn met haar ouders overal heen geweest en ik ben nog een keer naar Luke gegaan. Toen heb ik ook de andere jongens van de band gezien. Ze zijn echt super aardig en grappig. Het was echt een top vakantie. Alleen nu is het tijd om afscheid te nemen...

-Luke-

Als ik uit het raam van de tourbus kijk zie ik in de verte het vliegveld. Amy en Katelyn zijn meegekomen om ons straks uit te zwaaien. Op dit moment heb ik er een hekel aan dat onze band zo'n succes is geworden. Ik was erg graag met Kate meegegaan maarja, toen waren er opeens superveel interviews en fotoshoots in Amerika. Gelukkig is de tour afgelopen en zijn we maar drie maanden weg, maar toch. Dat is wel een kwart van het jaar. "Toch Luke?" Ik schrik op uit mijn gedachten "huh, wat is er?" Michael kijkt me grijnzend aan en dan, net als hij iets wil gaan zeggen komt de bus met een schokje tot stilstand. Kate heeft bijna de hele weg niks gezegt. Als we de enorme aankomsthal binnenlopen hoor ik luid gegil. Dan zie ik dat een grote groep fans zich hier heeft verzamelt om ons uit te zwaaien. Ze hebben grote borden en knuffels bij zich en even kijk ik twijfelend achterom naar de rest "Heel even op de foto?" Ashton geeft een knikje. Nadat ik op wel meer dan twintig selfies sta en nog  meer knuffels heb uitgedeeld loop ik naar Kate. Ze heeft een bedroefde blik in haar ogen en ik voel de tranen prikkelen. Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar stevig tegen me aan. "Hè luister, voor je het weet zijn die 3 maanden voorbij. En tot die tijd kunnen we elke dag bellen en skypen." Ik hoor haar zachtjes snikken en dan geef ik haar een kus op haar hoofd. Van achter me hoor ik luid 'awhhh' geroep van de fans. Dan haal ik een klein pakje achter mijn rug vandaan en geef het aan Kate. Ze kijkt verrast en glimlacht door haar tranen heen.  Ik kijk toe hoe ze het papier voorzichtig van het doosje afscheurt. Als ze het doosje opent valt haar mond open. Ik glimlach en ik pak het sieraad eruit. Het is een ketting met een zilver bewerkte roze steentje in de vorm van een hartje. Ik doe hem bij haar om "Wow, Luke hij is echt, prachtig" Eigenlijk wil ik niet weg, maar als er een harde vrouwenstem door de aankomsthal klinkt is het toch echt tijd om te gaan. Ik word geroepen en ik geef Katelyn nog een laatste kus op haar wang. Als ik me omdraai probeer ik het oogcontact met iedereen te vermijden. Snel loop ik langs de fans de deur door. Niet iedereen hoeft me te zien huilen. Ik minder vaart als ik voel dat iemand zijn hand op mijn schouder legt, het is Calum. "Je houd het wel vol joh, stay strong buddy" er verschijnt een kleine glimlachje op mijn gezicht als hij dat zegt. "Voor je het weet staat ze weer voor je, je zult het zien!" Met die gedachte in mijn hoofd stap ik het vliegtuig in, opweg naar Amerika.

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu