-Katelyn-
Diezelfde avond nog besluit ik om het toch maar aan Amy te vertellen. " OMG! Meen je dat??" Ze kijkt me ongelovig aan als ik haar vertel dat ik hier met het nummer van een celebrity zit. "Je moet hem echt sms'en hoor! Zon kans krijg je maar een keer!" Ze lacht en ik kijk haar onzeker aan. "Gewoon doen joh! Hij geeft je dat nummer niet voor niks!" Ik glimlach. ''Dat is waar, maar eerst gaan we eten'' Dan lopen we samen de kamer uit.
Het is ondertussen donker geworden . Amy ligt naast me te slapen. Het briefje met het nummer brand in mijn hand. Ik MOET gewoon mijn mobieltje pakken. Zachtjes sta ik op en sluip naar de tafel. Binnen dertig seconden lig ik weer in ons bed. Gespannen toets ik het nummer in. Het is een echt nummer, ik open een chat en even twijfel ik of ik dit wel moet doen. Ik hak de knoop door en dan begin ik te typen.
''Heey''
Hij komt online.. zenuwachtig staar ik naar mijn scherm.
''Hi :)''
OMG! hij stuurt iets terug! Met een smiley erbij.. Snel typ ik iets terug en voor ik het weet zijn we in gesprek over van alles en nog wat. Ik verbaas me erover hoe dat kan. We kennen elkaar nauwlijks of nou ja, helemaal niet. Hij blijft nog 3 weken in Londen en daarna is hun tour afgelopen. Hij vraagt of we een keertje kunnen afspreken. OMG! Ik probeer niet helemaal te filppen maar een klein gilletje kan ik niet binnen houden. Amy draait zich om maar zegt niks. Na een minuutje constanteer ik dat ze niet wakker is geworden van mijn gegil. Snel sms ik iets terug. Hij wil afspreken bij de Starbucks.. Donderdag om 2 uur. Gapend kijk ik op de klok. Het is al erg laat, ik ga maar eens slapen. Ik stuur hem een berichtje terug en hij geeft toe dat hij best moe is. Ik stuur nog een laatste berichtje maar ik krijg geen antwoord. Ik leg mijn mobiel weg maar even later hoor ik hem trillen. Snel gris ik hem van het nachtkastje af om te kijken.
''Sleep well :) x''
Heeeey! Nu begint het verhaal echt leuk te worden ;) De volgende keer ga ik ook vanuit Luke schrijven! Ben benieuwd hoe jullie dat vinden! Allemaal echt super bedankt voor het lezen!! Betekent echt veel voor me :) i love youu xxx
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...