Chapter 25

819 50 1
                                    

Hiii! Nieuw hoofdstukje :) enjoy! Xxx

-Katelyn-

Een halfuurtje later zitten we in de auto. Opweg om de videoclip van Amnesia op te nemen. Ashton zit achter het stuur, met Calum naast hem. Ik zit op de achterbank tussen Michael en Luke in. De zon schijnt in mijn ogen en er is geen wolkje aan de lucht. En dat in December! Thuis in Schotland sneeuwt het nu misschien wel. Eigenlijk is het best een gek idee. Je viert kerstmis en ondertussen is het gewoon super warm buiten. Als de auto met een schokje tot stilstand komt is Calum de eerste die uitstapt. Als iedereen buiten is komt er een vrouw van ongeveer eind 40 op ons afgelopen. Ze heeft een strak zwart jasje aan en een zwarte broek. Ze gaat voor ons staan en schraapt haar keel. "Hallo, ik ben Candace Hillton, ik begeleid alle mensen op de set". Ze kijkt ons een voor een aan met een gezicht alsof ze net een hele citroen in haar mond heeft gepropt. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Michael moeite heeft om zijn lachen in te  houden. De vrouw richt haar blik op hem en maakt haar zin af "Dus jullie ook". Dan draait ze zich om en loopt weg. Dan draait ze zich nog een laatste keer naar ons toe en zegt "Ohja, en voor jullie is het mevrouw Hillton". Ze kijkt ons allemaal nog een keer streng aan en ze schuift haar bril nog iets verder op haar neus. Dan loopt ze weg. Als ze om de hoek is verdwenen barsten we allemaal in lachen uit. "Zag je hoe ze ons aankeek!" Lacht Michael. Als we een beetje uitgelachen zijn lopen we de hoek on waar de vrouw net achter is verdwenen. Als we erom heen zijn gelopen hebben we zicht op ongeveer de hele set. Aan de ene kant zie ik een soort half vervallen huis met daarvoor allemaal winkelkarretjes. Aan de andere kant zie ik een enorm zwembad met daaromheen allemaal andere spullen. Nieuwsgierig lopen we richting een groepje mensen die op het midden van het terrein staan. Het zijn cameramannen, een paar meisjes die ook in de clip spelen en in het midden staat de vrouw die ons daarnet heeft aangesproken, Candace Hillton. "Ahh, daar zul je ze hebben!" Zegt een van de cameramannen. Ashton stapt glimlachend naar voren en steekt zijn hand naar hem uit "Ashton Irwin". Nadat we een beetje kennis hebben gemaakt met iedereen van de set, die allemaal gelukkig een stuk aardiger zijn dan Candace, wil dezelfde cameraman ons wat te vertellen. "Nou, zoals jullie net hebben gehoord, ik ben George Woods. Maar noem me maar gewoon George." Zegt hij glimlachend "trekken jullie je alsjeblieft niks aan van Canda- uhmm, mevrouw Hillton". Iedereen lacht en dan lopen we samen met George naar het vervallen huis aan de linkerkant. Klaar om de eerste scéne's op te nemen.

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu