Chapter 4

1.1K 70 0
                                    

Hi allemaal! Ik heb (eindelijk) zomervakantie :) ik kan dus vaker stukjes online zetten! yayy :D       X me

-Katelyn- 

De rest van de avond zitten we nog wat te kletsen tot we besluiten om maar te gaan slapen. ''Maar Kate, wat moet een jongen voor jou doen om je aandacht te krijgen?'' Ik lach. ''Wil je dat nou echt zo graag weten, als je maar geen vriendje voor me gaat zoeken''. Ik hoor haar grinniken. ''Tuurlijk ga ik dat doen! Op een dating site! En dan schrijf ik erbij: wanhopig meisje met bruin krullend haar zoekt vriendje. Type: Ik ehh..ik heb eigenlijk geen idee...'' Dat laatste probeert ze op mijn stem na te zeggen. Ik lach ''Als je het maar laat!'' Ze grijnst ''Maar nu even serieus!'' Ik denk even kort na ''Nou, als hij je bijvoorbeeld onverwacht van die kleine kadootjes geeft! Dat vind ik echt superlief en schattig'' Ik glimlach ''Wat moet hij je dan geven? Een diamantenring zodat hij je gelijk ten huwelijk kan vragen?'' Ik lach ''Ik zei KLEINE kadootjes'' Amy denkt even na ''Wat wil je dan? Een colaflesje met je naam erop?'' Ik grinnik ''Dan kan hij lang zoeken, ooit iemand anders tegengekomen die Katelyn heet?'' Amy lacht '' Eigenlijk niet, maar als hij echt van je houd dan zoekt hij die wel!''  Na nog een tijdje discuseren over mijn 'liefde' gaan we uiteindelijk slapen.

-Amy-

Ik wordt uit het niets opeens wakker. Dat soort dingen haat ik nou echt. Ik kijk op de klok, drie uur... Ik kijk naar Kate. Die ligt gewoon lekker te slapen. Ik draai op mijn rug en kijk naar de muur. Allemaal posters van artiesten en in het midden een hele grote tekening van een meisje op een schommel. Die heeft Katelyn voor mijn zestiende verjaardag gemaakt. Zo lief van haar. Ik denk nog eens na over ons gesprek. Haar vader is soms best streng... Hmpff. Als je een dochter van 17 hebt moet je het accepteren dat ze verliefd wordt. En opeens weet ik het zeker. Ze moet en zal een vriendje krijgen deze zomer! Daar ga ik voor zorgen!

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu