-Katelyn-
Als ik boven op mijn kamer zit krijg ik een appje van Luke
"Kate? Wat is er aan de hand?"Waar heeft hij het over.. is dit een grapje? Snel stuur ik iets terug
"Huh?"Hij stuurt weer iets terug waar ik niks van begrijp, na nog een paar berichtjes gaat hij weg.
Hier snap ik dus helemaal niks van, waar heeft Luke het over? Er staan tranen in mijn ogen en ik weet niet wat ik moet doen. Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik ga op mijn bed liggen en veeg de tranen uit mijn ogen. Nadat ik half uur op mijn bed heb liggen piekeren schiet me opeens iets te binnen. En als ik er beter over nadenk gaat er een lampje branden. Nou snap ik het. Aan de ene kant ben ik opgelucht maar aan de andere kant eigenlijk ook superboos. Dit verklaard ook waarom ik mijn mobiel daarnet niet kom vinden. Het was mijn vader, ik weet het zeker. Gehaast ren ik de trap af, als ik de woonkamer binnenloop zit mijn vader er. Nogsteeds aan tafel op precies dezelfde plek. "Ik dacht al dat je zou komen" zegt hij zonder me aan te kijken. Ik had mezelf voorgenomen om rustig te blijven maar ik kan het gewoon niet. "Waarom doe je dit??" Ik loop naar de tafel. "Dit is toch mijn leven? Ik ben bijna 18 en kan zelf ook wel beslissingen nemen!" Voeg ik eraan toe als hij even stil is. Dan kijkt hij me aan "je vader hier is niet zo dom als je denkt hoor. Dacht je echt dat je dit voor me kon schuil houden? 'Ohja, vergeten te vertellen dat ik nu heb met een jongen uit een beroemde band uit Australië"' oke, dit pik ik dus echt niet meer, vroeger ging ik er meestal wel mee akkoord maar nu kan ik dat niet. Ik laat mijn relatie niet verpesten door mijn vader. "Pap ik zeg het maar nog een keer, ik ben bijna ACHTTIEN. Mama zou het ook niet oke hebben gevonden als je dit deed..." misschien had ik dat laatste beter niet kunnen zeggen want nu is mijn vader opgestaan. "Je laat je moeder hier buiten Katelyn Burnham!" Schreeuwt hij in mijn gezicht. Als ik probeer om nog wat te zeggen onderbreekt hij me "je hebt nu wel genoeg gezegt!" Ik zie nog net hoe hij iets van de tafel grijpt en daarmee mijn gezicht raakt en dan wordt alles zwart voor mijn ogen.
Hiii! Drama drama ;) een van de laatste hoofdstukjes waarschijnlijk :( ik ga proberen zo snel mogelijk verder te schrijven!! Xx
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...