-Amy-
We zijn nu ongeveer een uurtje onderweg. We staan in de file. Heel fijn, denk ik bij mezelf en ik kijk uit het raam. Overal om ons heen staan auto's. Ik voel iemand op mijn schouder tikken, het is Kate. ''Moet je kijken! Allemaal politie auto's op de vluchtstrook.'' Ze wijst naar een paar auto's die net voorbij rijden. ''Waarom zouden ze daar rijden?'' vraag ik. Dan zien we een grote zwarte limo voorbij rijden met achter zich aan nog meer politie. Katelyn en ik kijken elkaar vragend aan.
''Pap, mag de radio aan?'' Hij knikt. Eerst horen ze nog wat geruis maar dan doet hij het. ''She looks so perfect standing there...'' zingt Kate mee ''Hé, volgensmij ken ik dit liedje! Is het niet van die ene band?'' Kate kijkt me vragend aan. ''Ja! Nu weet ik het zeker! Die komt toch uit Australië ofzo?'' Dan weet ik waar ze het over heeft. ''Ja je hebt gelijk! Uhm... 5 Seconds... 5 Seconds of Summer toch?'' Waarop Katelyn ja knikt. ''Klopt!''
Als het liedje is afgelopen horen we de man op de radio zeggen dat 5SOS momenteel opweg is naar Londen. Ze blijven daar drie weken. De eerste paar dagen geven ze nog concerten, het zijn de laatste paar van hun tour. Volgens de man op de radio blijven ze daarna ook nog een tijdje in Londen.
-Katelyn-
Ik kijk uit het raam. Ik probeer me in te denken wat mijn vader nu aan het doen is. Waarschijlijk ligt hij nog te slapen. Ik hoorde hem gisteravond laat nog op zijn kamer rommelen. Hij was zeker weer dronken. Je zou zijn kamer is moeten zien... Zijn deken ligt meestal half op zijn bed half op de grond. Overal zitten vieze vlekken en vegen op. Want hij eet vaak op zijn kamer. En op de grond liggen vaak bierflessen enzovoort. Heel anders dan mijn kamer. Wat dat betrefd lijk ik totaal niet op mijn vader. Meestal is mijn kamer aardig opgeruimd.
Echt toevallig eigenlijk dat die band net als wij er zijn in Londen is. Denk ik bij mezelf. Een tijdje geleden heb ik ze een keertje opgezocht op google. Ze hebben net een nieuw album. Drop Out heet het volgensmij. Ik heb het via iTunes geluisterd. Ik vond hun muziek best wel leuk. Net als de leadzanger, Luke Hemmings...
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RastgeleDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...