-Katelyn-
Ik ben zo verschrikkelijk blij. Ik zit naast Luke in de auto opweg naar de andere jongens. Ik heb zijn hand nog geen enkel moment losgelaten. We nemen een bocht naar rechts en even later zijn we er. Ik stap uit en samen lopen we naar binnen. Als ik net binnen ben komt als eerste Ashton naar me toe en daar achteraan Calum en Michael. Na vijf minuten begroeten en knuffels geven gaan we naar de woonkamer van het appartement. Vanuit het raam kijk je neer op de stad. We verblijven hier voor een weekje en dan ga ik met Luke mee naar zijn ouders. Eigenlijk ben ik daar best zenuwachtig voor. Eenmaal in de woonkamer plof ik op de bank neer, ik ben best moe. Ik heb wel wat geslapen in het vliegtuig maar toch minder dan normaal. De anderen volgen mijn voorbeeld en laten zich ook op de enorme sofa vallen. ''Dus'' begint Michael. En even later zijn we druk in gesprek over van alles en nog wat. Eerst gaat het over mij maar ik wil mijn thuissituatie hier liever buiten houden dus begin ik snel over een ander onderwerp. ''Wat hebben jullie in de tussentijd eigenlijk allemaal gedaan?'' vraag ik. Dan beginnen ze alle vier door elkaar te praten over foto shoots en meetings. Ik lach, en dan is het even stil. Luke kijkt me aan. ''Wat?'' vraag ik lachend. De andere drie kijken grijnzend naar Luke ''Vraag het haar dan'' fluistert Michael grijnzend. Vragend kijk ik ze omstebeurten aan. Luke schraapt zijn keel ''Nou kijk, je weet dat we een nieuw album hebben'' ik knik ''En.. bij een album horen nieuwe liedjes, en bij nieuwe liedjes horen videoclips'' ik glimlach, ik voel al een beetje waar dit heen gaat. ''Dus we wilden vragen, zou je het leuk vinden om in onze nieuwe clip te spelen?'' Ze kijken me alle vier verwachtingsvol aan. ''Tuurlijk!'' zeg ik lachend ''graag zelfs!'' De rest van de dag hangen we wat rond in het appartement, eten pizza en kijken films. Als het bijna een uur is hoor ik naast me een zacht gesnurk. Alle anderen zijn in slaap gevallen maar ik lig nog wakker. Voorzichtig verplaats ik mijn hoofd een beetje, proberend op Luke niet wakker te maken. Dan leg ik mijn hoofd weer neer en even later val ik ook in slaap. De volgende ochtend wordt ik wakker van een kussen wat tegen mijn hoofd vliegt. Ik hoor Michael lachen. 'Oeps'' Ik open mijn ogen en ga rechtop de bank zitten. Snel duik ik aan de kant voordat er nog een kussen tegen mijn hoofd vliegt. Dan pak ik een kussen van de grond en gooi hem tegen Michael's hoofd. Misschien iets te hard, maar dat had hij verdient. Binnen vijf minuten liggen er overal in de woonkamer kussens en is er een soort kleine 'oorlog' onstaan. Ik pak snel een kussen van onder te tafel maar net voordat ik wil gooien gaat de telefoon. Ik laat mijn armen zakken en kijk de anderen aan. Dan loopt Ashton naar de telefoon, ''Hallo?'' even is het stil ''Je bedoelt, vandaag? vragend kijk ik de anderen aan, ''Uhm, ik denk dat het wel kan'' weer is het stil ''Oké, dat is goed! Tot zo dan'' Hij legt de hoorn van de telefoon weer neer en kijkt ons grijnzend aan. Ze willen vandaag al beginnen met het filmen van de video. Ze verwachten ons over een uurtje.
Heey! Chapter 24 :) zoals jullie misschien wel hebben gezien heb ik een nieuw verhaal gemaakt. Ik ga over een paar weken beginnen! xxx
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...