Chapter 26

733 48 0
                                    

-Katelyn-

Het is erg warm en de zon staat hoog aan de hemel. We hebben nu even pauze maar ik kan niet wachten om hierna in het zwembad te duiken. Ik zit op een stenen muurtje aan de zijkant van het zwembad. Dan voel ik dat iemand zijn hoofd op mijn schouder legt. Als ik opzij kijk kijk ik recht in het gezicht van Luke. Hij glimlacht naar me "Hoe vind je het hier?" Vraagt hij terwijl hij naast me komt zitten. We praten een tijdje en na 5 minuten komen de andere jongens er ook bij zitten. Dan komt George op ons afgelopen. Hij gaat voor ons staan en schraapt zijn keel. Iedereen kijkt hem aandachtig aan en dan begint hij te praten "Nou jongens, klaar om het zwembad in te duiken?" We springen allemaal opgewonden op en rennen naar de andere kant van het terrein. Candace staat ons vanuit het midden van een groepje cameramannen aan te kijken. Als we na het filmen in onze natte kleren aan de rand van het zwembad staan komt Candace naar ons toe gelopen. "Dat was filmdag een. Ik verwacht jullie morgen om hetzelfde tijdstip op dezelfde plek, begrepen?" Iedereen knikt. "Mooizo." En zonder verder nog iets te zeggen loopt ze weg. "Ik snap echt niet hoe die aan haar baan is gekomen" zegt Michael en iedereen lacht. Als we even later allemaal droge kleren aanhebben gedaan stappen we weer in de auto. Onderweg halen we wat bij de KFC en gaan dan terug naar het appartement. De jongens ploffen allemaal op de bank neer maar ik loop naar de slaapkamer. Ik stuur Amy een berichtje met de vraag of ze op skype kan komen. Ze reageert niet gelijk dus start ik mijn laptop maar vast op. Het enige geluid wat ik hoor zijn de stemmen die uit de woonkamer komen. Omdat het zo stil is schrik ik een beetje als mijn mobiel begint te trillen. Het is Amy die ja zegt. Ik start skype op en druk op bellen. Even is het donker maar dan verschijnt langzaam het gezicht van Amy op mijn scherm.

-Amy-

Katelyn's gezicht komt op mijn scherm te staan. "HII KATE!" Schreeuw ik blij. "Heeyy!" Ze zwaait naar me. "Ik mis je echt wel een beetje hoor! Hoe is het daar?" Vraag ik "Echt gaaf! Ik zit gewoon in een videoclip!" Zegt Katelyn blij. "Wow! Super!" We praten ongeveer een uur over ja, van alles en dan moet Kate gaan. Ik sluit skype af en check mijn social media. Als ik op twitter zit zie ik bij trending topics iets staan wat mijn aandacht trekt. Ik klik erop en bekijk een aantal foto's die erbij staan. Wacht even.. is dat serieus..? Geschrokken zoom ik in op de foto en het klopt. Het is een foto waarin je Luke ziet die hand in hand loopt met een meisje, Katelyn. Het zijn ongeveer 5 foto's met daaronder #LukeHemmingsGirlfriendRumour

Heeyy! Het is (eindelijk dan) kerstvakantie!! Ik ga deze 2 weken iets meer posten dan normaal :) xxx

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu