Chapter 7

1K 68 0
                                    

-Katelyn-

Luke Hemmings... ik kijk uit het raam en probeer me te herinneren hoe hij eruit zag. Blond haar, helder blauwe ogen... o ja, en een lippiercing en... ik schrik op uit mijn gedachte. "hallo, aarde aan Katelyn Burnham?" Amy kijkt me grijnzend aan. "Waar zat jij met je gedachten?" Ik bloos. "Ohh... gewoon, niks bijzonders". Oké, ik had beter gewoon iets kunnen verzinnen. Want ik weet hoe nieuwsgierig Amy is. "Hoezo, niks bijzonders? vertel!" Ze prikt in mijn zij. Ik lach. "Oke, oke. ik zat gewoon een beetje over mijn vader na te denken.." ze slaat een arm om me heen. " Kom op meid, niet zo veel piekeren! Gewoon lekker van 3 weken vrijheid genieten!"

-Amy-

Ik geloof Kate eigenlijk niet helemaal... die blik in haar ogen zag er niet bepaald treurig uit. Ik kijk opzij. Ze zit weer op precies dezelfde manier voor zich uit te staren met die dromerige blik in haar ogen. Nee, ze zit niet aan haar vader te denken. "Kijk dames!" Mijn vader wijst naar een bord boven de snelweg dat aangeeft: afslag Londen over 200m. "YESS!" Kate en ik kijken elkaar blij aan als voor ons langzaam de stad opdoemt.

Hi allemaal! Ik ben net terug van vakantie :) dit hoofdstukje heb ik daar geschreven, maar zoals jullie merkten had ik daar geen Wi-Fi ;( sorry daarvoor! Xx Me

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu