-Katelyn-
Vanochtend toen ik wakker werd wist ik gewoon dat het een superleuke dag ging worden! Ik zit naast Amy in de metro en we zijn opweg naar het centrum van de stad. Amy wil beslist naar alle winkels die ze maar kan vinden. Dan komt de metro met een schok tot stilstand. We zijn er! Amy en ik rennen opgewonden het station door, de trappen op naar boven. Als we boven zijn aangekomen kijken we onze ogen uit. "Wow" is het enige wat zeg. We staan gewoon midden in Londen! Hoe gaaf is dat??
Een tijdje later lopen we met zn tweetjes richting Starbucks. Onze handen vol met superveel tassen. Shoppen in Londen is echt ge-wel-dig. Amy loopt voor me uit. Kom! Ik wel zin om wat te gaan drinken! Enthousiast stapt ze naar binnen. Als ik achter haar aan naar binnen loop bots ik opeens tegen iemand op. "Ohh sorry, ik ehh..." ik kijk op. De jongen waar ik zojuist tegen aanliep is erg lang. Hij heeft een zonnebril op en een lippierci- wacht is even... ik kijk nog eens goed en dan weet ik het zeker. "Ben jij soms Luke He.." voor ik mijn zin kan afmaken legt hij een vinger op mijn lippen en stopt een briefje in mijn hand. Hij lacht naar me en verdwijnt dan tussen de mensenmassa. Beduusd staar ik hem na. Was dat echt...? denk ik bij mezelf. Was dat serieus DE Luke Hemmings waar ik al een maand lang een huge crush op heb.?! Dan tikt er iemand op mijn schouder. "Kom je nog? Of blijf je daar staan?" Amy trekt me mee naar binnen en even later zitten we aan een tafeltje. Onder de tafel haal ik het briefje uit mijn zak. 06.. wacht even... is dat een telefoonnummer... dan dringt het tot me door. Ik heb zojuist het telefoonnummer van LUKE HEMMINGS gekregen!?!
Hi!! Belangrijk hoofdstukjeee ;) sorry dat het iets later is! Huiswerk :( maar ik ga proberen zo vaak mogelijk te schrijven! Echt super bedankt voor het lezen!!! 600! THANK YOU XXX
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...