Chapter 17

895 55 1
                                    

-Katelyn-

Ik kijk Luke aan, hij glimlacht. ''Zullen we dan maar gaan?'' Ik knik enthousiast en dan lopen we samen richting het enorme reuzenrad. Na een tijdje in de rij te hebben gestaan is het dan zover. Hoewel er genoeg ruimte is op het bankje zitten we toch heel dicht naast elkaar. Net als Luke zijn mond open wil trekken om iets te zeggen, komt het karretje met een schok in beweging. Terwijl ik over de rand tuur zie ik hoe we langzaam loskomen van de grond. Luke slaat zijn arm om me heen. ''Wacht maar tot we boven zijn, het uitzicht is daar echt geweldig''. Elke keer gaan we weer een stukje omhoog, dan hangen we een tijdje stil en dan weer een stukje omhoog. Als we bijna boven zijn durf ik haast niet meer over de rand te kijken. We zijn nu écht heel hoog. Luke pakt mijn hand vast en dan komt het karretje voor de zoveelste keer tot stilstand. Maar deze keer zijn we helemaal boven.. Met grote ogen kijk ik om me heen. ''Wow..'' is het enige wat ik uit kan brengen. Ik zie de Tower Bridge en in de verte ook de Big Ben staan. Als ik me omdraai zie ik twee helderblauwe ogen die me aanstaren. Ongemakkelijk schuift Luke iets dichter naar me toe. Hij legt zijn hand op mijn wang en dan voel ik zijn warme lippen op de mijne. Het karretje begint weer te bewegen maar zijn lippen blijven tegen die van mij aangedrukt. Ik voel hij zijn tong zachtjes tegen mijn boven lip duwt als het karretje weer stil staat. Ik had daar wel voor altijd kunnen blijven zitten. Het liefst gewoon nog een rondje mee omhoog gaan, en nog een. Dan maakt Luke zijn lippen los van de mijne en hij glimlacht naar me. Ik voel dat ik rood word. Een tijdje zitten we elkaar zo aan te staren tot het karretje voor de laatste keer omlaag gaat. Even later lopen we weer richting het hotel. ''Ik vond het echt geweldig!'' zeg ik ''heel erg bedankt'' voeg ik er dan nog aan toe. Dan zijn we bij het hotel aangekomen. Vlak voor ik naar binnen gan geef ik hem nog een knuffel. Dan hoor ik achter me een deur open gaan. Het is Amy. Luke geeft me nog snel een kus op mijn wang. ''Ik spreek je nog wel!'' hij glimlacht even en dan loopt hij de straat uit. Zwijgend sta ik hem na te kijken. Achter me hoor ik Amy grinniken ''Kom je mee naar binnen of wil je vanacht daar slapen?'' ik loop naar haar toe ''ha ha heel grappig hoor'' Lachend prik ik in haar zij en dan lopen we samen naar binnen.

Heeeyy! Vandaag mijn laatste vakantie dag :( als ik weer school heb ga ik proberen twee keer in de week iets te schrijven! Sowieso in het weekend en als ik tijd heb door de weeks ook nog een. Bedankt voor het lezen :D xxxx Me

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu