Hiii! Allereerst, fijne feestdagen :) waarschijnlijk ga ik morgen ook nog een stukje posten om het verhaal een beetje in de kerststemming te brengen! Xxx
-Amy-
Snel gris ik mijn mobieltje van mijn nachtkastje en toets het nummer van Katelyn in. Haar mobiel gaat een paar keer over als ik me realiseer dat het daar nu midden in de nacht is. Net als ik mijn mobieltje weg wil leggen krijg ik een berichtje van haar. Met trillende handen leg ik aan haar uit wat er aan de hand is. Ze zegt dat ze er morgen met de rest over gaat praten. Nadat we elkaar ongeveer 5 keer alvast een fijne kerst hebben gewenst zeg ik gedag.
-Katelyn-
Als ik de volgende ochtend wakker wordt is het eerste waar ik aan denk de foto's van mij en Luke. Aangezien het al bijna 9 uur is en we pas later in de ochtend op de set hoeven te zijn maak ik Luke wakker. Gapend opend hij zijn ogen "Goeiemorgen" hij geeft me een kus en laat zich dan weer achterover vallen. "Waarom nu al op? Is er iets?" Vraagt hij "Nou ja.. uhm, eigenlijk wel.." zeg ik zachtjes. Verbaast kijkt Luke op "Wat dan?" Ik schraap mijn keel "nou kijk Amy, mijn.. mijn beste vriendin zoals je al wist..weet, zat dus gisteravond op haar laptop en.." omdat ik wat moeilijk uit mijn woorden kom slaat Luke een arm om me heen. "Ja, ga verder" zegt hij rustig "nou ze zat dus op haar laptop, en toen heeft ze dus foto's gezien... van ons.." even lijkt hij te schrikken maar dan glimlacht hij. "Misschien is dit dan een goed moment om het aan iedereen te vertellen." Ik knik, eigenlijk ben ik daar best zenuwachtig voor.. de meeste vriendinnetjes van bandleden krijg allemaal haat van de fans enzovoort. Alsof hij zonet mijn gedachte heeft gelezen zegt Luke "En maak je alsjeblieft geen druk over al die haters! Zolang jij gewoon normaal jezelf bent en zij zien dat wij gelukkig met elkaar zijn merken ze vast wel dat je gewoon super leuk bent. Dus maak je niet druk, dat moet je me beloven." Zegt hij glimlachend terwijl hij ondertussen een tweet schrijft. Vlak voordat hij hem wil posten legt hij zijn mobieltje aan de kant. Hij kijkt me diep in mijn ogen en pakt mijn handen vast. "Beloofd?" Ik glimlach "Beloofd." Dan pakt Luke zijn mobieltje weeren drukt op 'tweeten'. "Dan is dat ook weer geregeld" en dan drukt hij zijn lippen op de mijne.
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...