Hii! Happy New Year :) ik schrijf nu alvast een stukje want ik moet weer naar school! Joepie... maar enjoy Xxx
-Amy-
Ik stap in de auto en zwaai nog even naar mijn moeder die voor het raam staat. Ik ben bewust iets eerder weggegaan zodat ik onderweg nog wat te eten kan halen. Vandaag haal ik Katelyn weer op van het vliegveld. Ik kan niet wachten op al haar verhalen. Als je alleen in de auto zit gaat de tijd maar sloom. Ik zie een groot blauw bord aan de zijkant van de weg met daarop 'Londen 12 km' gelukkig. Denk ik bij mezelf. Even later neem ik de afslag en dan zie ik hetzelfde vliegveld als een tijdje geleden weer voor me opdoemen. Ik neem nog een laatste slok van mijn milkshake die ik onderweg heb gehaald als ik de auto parkeer. Eenmaal binnen neem ik plaats tussen een groep mensen die allemaal achter een hek staan te wachten tot hun geliefde uit de deur komt gelopen. Naast me staat een jongen die ik ongeveer rond de dertig schat. Hij heeft een grote rode ballon in de vorm van een hart in zijn hand. Aan de andere kant van me zie ik een moeder en twee kleine kindjes die ongeduldig aan hun moeder's arm trekken. Ik wordt uit mijn gedachtes getrokken doordat ik in mijn ooghoek iemand op me af zie lopen. Zodra ik zie dat het Kate is ren ik op haar af. Ik sla mijn armen om haar heen en draai een rondje. "Ik heb je gemiiiiiist!" Schreeuwt Katelyn in mijn oor "ik jou meeeeer!!" Als we elkaar los hebben gelaten besluit ik om mijn kleine verrassing aan haar te vertellen. "Kate?" We lopen nu richting de auto. "Ja?" Ze kijkt me vragend aan. "Zin om een middagje bij mij te komen? Ik heb maskertjes, een paar leuke films en heel veel chocolade!" Kate kijkt me met grote ogen aan "OMG ja!" Ik lach een sla een arm om haar heen. Samen steken we de parkeerplaats over en gaan opweg naar huis.
-Katelyn-
Dat middagje bij Amy was echt geweldig. Een perfecte manier om Luke en de gedachte dat ik hem moet missen even uit mijn hoofd te zetten. Mijn tassen had ik die ochtend al bij mij thuis in de gang gegooit en nu loop ik na het avond eten naar huis. Aangezien ik niet echt zoals de meeste meisjes ben ruimde ik eerst al mijn spullen op. Eenmaal in mijn kamer besluit ik om nog even te beginnen aan een nieuwe schets. Ik heb echt superveel inspiratie en ik wil ook nog een tekening voor Luke maken. Nadat ik nog tijdje heb getekend trek ik mijn pyjama aan en plof op mijn bed neer. In de kamer naast me hoor ik wat gestommel. Oh ja.. die is er ook nog.
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...