Hiii! School is weer begonnen :( ik ga proberen om elk weekend iets te posten en als ik tijd heb nog een doordeweeks! Hij is een beetje kort sorry xxx
-Katelyn-
De volgende ochtend zit ik in mijn pyjama te ontbijten. Mijn haar hangt als een slordige bos naar beneden. Ik geniet van het idee dat niemand me hier kan zien, behalve mijn vader dan. Toen ik gisteravond thuis kwam heb ik hem nog op zijn kamer gehoord. Ik heb nog geen moeite gedaan om hem te begroeten maar ik besluit dat ik dat wel moet doen. Als ik mijn ontbijt op heb loop ik naar de keuken. Als ik de deur open blijf ik even in de deur opening staan. Mijn vader heeft er weer een rotzooi van gemaakt. Op het aanrecht staan een aantal bierflesjes en de koelkast staat open. Nadat ik het een beetje heb opgeruimd slof ik naar boven om me aan te kleden. Even later loop ik richting de kamer van mijn vader. Als ik voor zijn deur sta twijfel ik. Ik leg mijn oor even tegen de deur. Ik hoor wat gestommel en dan wat gekraak. Waarschijnlijk is hij op zijn bed gaan zitten. Ik haal diep adem, tel tot drie en dan stap ik de kamer binnen. Het is echt een ravage en het stinkt enorm. Overal liggen lege flessen en kledingstukken over de grond. Zijn lakens zijn helemaal vies en hij zit met zijn rug naar me toe op zijn bed. Zuchtend loop ik de kamer rond en ga voor hem staan "Je moet echt eens wat op gaan ruimen pap" ik kijk hem aan "hmmhmm.." zegt hij. Dan laat hij zich achterover op het bed vallen. Ik pak een bierflesje van de grond en gooi het in de prullenbak. "Zo, jij mag de rest doen" zeg ik en dan loop ik de kamer uit. Als ik de hal inloop gaat de deurbel. Ik schrik, waarom zou er hier iemand aanbellen? Amy heeft de sleutel van ons huis en zij komt toch altijd via de achterdeur. Ik draai de sleutel om en open de deur. Er staan twee meisjes voor de deur die ik ongeveer rond de 14 schat. "Oh, hoii" zeg ik terwijl ik me afvraag wat ze hier doen. "Oh my gosh heyy!" Zegt de ene "ik zei toch dat ze hier woonde!" Zegt de andere. Een beetje in de war kijk ik ze aan. "Gaat dit over mij?" De meisjes kijken me tegelijk aan "JA! Als jij de vriendin van DE Luke Hemmings bent j-" ze wordt onderbroken door de andere "wil je alsjeblieft op de foto???" Er verschijnd een lach op mijn gezicht. Echt bizar hoe fans je weten te vinden denk ik als ik naar buiten stap. Achter de gordijnen zit iemand ons te bekijken maar dat zie ik niet.
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...