Chapter 21

710 51 0
                                    

-Katelyn-

Om 8 uur precies komen we aan op het vliegveld. Mijn vlucht vertrekt om 9 uur dus we hebben nog even tijd. Als we de aankomsthal binnenlopen horen we een vrouwenstem door de luidsprekers praten. Overal lopen mensen en het is nog drukker dan de vorige keer. Omdat we nog tijd over hebben besluiten we om eerst wat te gaan eten. Als we even later tegenover elkaar aan een tafeltje zitten krijg ik een sms'je van Luke. Bij hem is het nu een hele andere tijd dan hier. De eerste paar dagen zal ik daar maar aan moeten wennen. Nadat we tijdje hebben gegeten en nog wat hebben gekletst kijk ik op mijn mobieltje. "Het is bijna tijd, er kan elk moment wo-" mijn stem wordt onderbroken door de bekende stem die door de hele hal te horen is. "Willen de passagiers voor vlucht 8 naar Sydney zich..." het laatste kan ik niet meer horen omdat Amy er opgewonden doorheen schreeuwt dat dat mijn vlucht is. Terwijl de vrouw de boodschap nog een keer herhaalt lopen we weg van ons tafeltje. Als we er zijn geef ik Amy nog een knuffel "ik ga je wel missen hoor!" Zegt ze terwijl ze me stevig tegen zich aandrukt. Als ik de lange gang inloop blijven we net zolang naar elkaar zwaaien tot ik haar uit het oog verlies. Ik draai me om en loop samen met alle andere mensen verder de gang door. Als ik even later mijn plekje in het vliegtuig hebben gevonden krijg ik weer een sms'je van Luke. Ik stuur hem terug dat ik nu in het vliegtuig zit en zet mijn mobieltje daarna op vliegtuigstand. Als ik hem heb opgeborgen in mijn tas hoor ik geluid dat aangeeft dat we zo gaan opstijgen. Even voel ik kriebels in mijn buik. Eigenlijk vind ik het best wel spannend. Als we een tijdje later hoog boven Engeland vliegen kijk ik uit het raampje en probeer me voor te stellen wat mijn vader nu aan het doen is. Zou hij nu ook aan mij denken?

Hiii! Weer een nieuw stukje! Heel erg bedankt voor 4K views!! Love youuu :) xx

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu