Chapter 20

744 50 0
                                    

Hiii! Sorry dat dit stukje later en iets korter is :( ik had het superdruk met school. Maar ik heb nu al mijn toetsen gemaakt! :) xx

-Katelyn-

Ik wordt wakker van het gepiep van mijn wekker. Normaal druk ik op snooze en blijf ik nog een uur liggen, maar vandaag niet. Zodra ik me herinner dat ik vandaag naar Luke ga, spring ik op uit bed en pak een stapeltje kleren uit mijn kast. Als ik even later gedoucht en aangekleed beneden sta stuur ik een sms'je naar Amy. Ze heeft een paar weken geleden haar rijbewijs gehaald en ze stond erop dat ze me naar het vliegveld zo brengen. Ze zegt dat ik kan komen. Snel ren ik nog even de trap op en roep ik nog iets naar mijn vader. "Pap! Ik ga nu weg hoor!" Ik blijf nog even wachten op antwoord "hmm oké.. wel voor 12 uur thuis zijn hè?" Zuchtend loop ik de trap af. Hij onthoud echt nooit iets. Even later ben ik met al mijn koffers opweg naar Amy's huis. Op de oprit staat niet alleen een grijze auto, maar nu ook het kleine blauwe autootje van Amy. Als ik aanbel doet ze gelijk open. "Klaar voor?!" Ze is al bijna net zo enthousiast als ik. Ik schud heftig van ja en als ik nog even gedag heb gezegt tegen haar ouders lopen we naar de auto. Als we eindelijk al mijn spullen in de auto hebben gepropt gaan we opweg naar het vliegveld. Hier heb ik al meer dan 3 maanden op zitten wachten. En nu is het eindelijk zo ver!

Forbidden love~Luke Hemmings (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu