Hey allemaal! Ik heb het momenteel erg druk met school dus ik denk dat er elke week 1 stukje komt! En.. 3K views!! Super bedankt!! xxx
-Katelyn-
Ik zit alleen op mijn kamer. Het is nu 2 maanden geleden sinds we naar Londen zijn geweest. Over een maandje kan ik Luke weer zien! In Australië.. toen hij me dat voorstelde viel mijn mond open. Ik heb nog nooit gevlogen. Laat staan alleen helemaal naar Australië. Maar nu het dichterbij komt krijg ik er steeds meer zin in. Alleen nog een maand wachten... Dan hoor ik een Skype geluidje uit mijn laptop komen. Ik spring op van mijn bed en loop snel naar mijn bureau. Het is Luke. Ik ga met mijn laptop op bed zitten en klik op zijn naam. Even later verschijnt zijn gezicht op het scherm. "Hoiii!" Hij zwaait vrolijk naar het scherm. "Heey!" Hij vertelt me dat ze nog een paar dingen op de agenda hebben staan en dat ze dan naar huis gaan. Als hij dat laatste zegt glimlacht hij breed. Dan, als we midden in een gesprek zitten hoor ik mijn vader de trap oplopen. Hij gaat naar zijn eigen kamer, natuurlijk. Sinds ik thuis ben heeft hij niet veel tegen me gezegt. Als Luke vraagt wat er aan de hand is zeg ik niks. Ik heb het hem niet verteld. Maar dat ben ik ook nog niet van plan. Alleen als hij er ooit nog naar vraagt. Oké ander onderwerp, denk ik bij mezelf "Hoe was het eigenlijk vandaag?" Ik weet dat het een beetje stom klinkt maar ik kon zo even niks anders bedenken. Gelukkig merkt Luke niks en begint hij gewoon te praten over dat ze vandaag een fotoshoot hadden. We praten bijna de hele avond door totdat hij moet gaan. Nadat we ongeveer 10 doei tegen elkaar hebben gezegt hang ik op. Ik leg mijn laptop weg en loop naar de badkamer. Ik ga in bed liggen en dan begint mijn mobieltje te trillen. Het is Amy. Nadat ik nog ongeveer ander half uur met haar heb gepraat zet ik mijn mobiel uit en leg hem weg. Ik draai me op mijn rug en staar naar het plafond. Nog 31 dagen precies.. dan ga ik naar Australië..
JE LEEST
Forbidden love~Luke Hemmings (NL)
RandomDeze fanfiction gaat over een meisje van 17, Katelyn. Ze woont alleen met haar vader in een klein dorpje bovenin Schotland. Haar moeder is op haar vijftiende overleden aan kanker. Hierdoor is haar vader erg depressief, hij komt bijna nooit buiten en...