Papatya - §Tanıtım
Merhaba! Yeni bir kitabın geleceğini ve vampir kurgu olacağını duyurmuştum. Bu Romantik Komedi tarzında bir Vampir kurgu olacak. Yani eğleneceğimiz bir proje.
Benim için bir ilk bu kurgu. Umarım sevilir ve keyifle okunur. Şimdilik sadece birkaç şey ve pn okuma bırakıyorum şu bölüme...
Birtakım şeyler;
ஐKitabı yazar'ın anlatımından okuyacağız.
ஐKitap romantik komedi, vampir kurgu gibi. Karışık.
ஐKaç bölüm olacağı belli değildir. Senaryo gereği devam edeceğim.
ஐAğırlık YavBah olacak ama diğer çiftleri de göreceğiz.
ஐ Tanıtım ilginizi çekti ise bölüm bildirimlerini anında görmek için, kitabı kütüphanenize ekleyiniz.
*Kitap kapağı şahsıma aittir*
PapaTya- §Tanıtım
Yavuz parmaklarını sapsarı saçlarından geçirip derin bir nefes aldı. Fethi'nin umursamaz bakışlarını üzerinde hissediyordu şu an ancak bu bile Yavuz'u tetikleyemiyordu.
Şu an aklında sadece işaret ve orta parmağının nazikçe dokunduğu ten vardı. Avuçlarında hissettiği yanaklar, dudaklarındaki o dudakları, bedenine bastırdığı o kıvrımlı beden ve o koku..
Boynunu çevik bir hareketle şaklattı. Olanlar gözlerinin önünden aynı bir hız treni gibi geçerken, kurumuş kanla kaplı alt dudağını seyirtti..
O kızı düşünmeden edemiyordu işte.
Yaşananlar aklına geldikçe, vücudu anlamsızca titriyor, bütün alyuvarları damarlarının duvarına baskı yapıyor ve sonuç olarak bedeninin her noktasındaki morumsu mavi damarlar görünür hâle geliyordu.
"Tripten tribe gireceğine bana olanları anlatsan? O kıza ne yaptın? Umarım emip öldürmemişsindir..."
Fethi'nin sitemkâr sesi ile düşüncelerinden ayrıldı Yavuz. Adamın ses tonunu, 'Artık yaptıklarına alıştım' gibiydi.
"O kızı istiyorum!"
"E bana niye söylüyorsun? Zaten yapma desem bile gidip bulacaksın ve emip öldüreceksin." diye Fethi kollarını göğsünde çaprazlayıp trip atarmışcasına göz devirdi.
"Lan o anlamda değil! Ciddi anlamda istiyorum. Se-Sevgili ya da ka-karım gibi.." dedi kekeleyerek.
Fethi gözlerini irice açıp çevik bir şekilde ayaklandı. Vampir hızı betün bedenine saniyesinde yayıldı ve bir rüzgar misali ileriye koşup Yavuz'un yakalarından tuttuğu gibi onu duvara yapıştırdı.
"Saçmalıyorsun, Yavuz! Şu an'a kadar yaptıklarına ses etmedim, insanları emip öldürdün, sustum ancak bu olmayacak, tamam mı? O kızdan uzak dur! O bir insan ve sen bir insanla ne sevgili, ne de karı-koca olabilirsin!"
Yavuz kuruyan kanla kaplı ellerini Fethi'nin bileklerine kanca misali geçirdi ve yanlara açarak adamı üstünden itti.
"Fethi, ben ciddiyim! Anlamıyorsun, durum cidden farklı! Ben ilk kez bir kıza yaklaşırken kan kokusu almadım. Bunun ne demek olduğunu anlayabiliyor musun?!"
Fethi iyice şaşırdı. Bunun olmasının imkansız olduğunu biliyordu ancak susup Yavuz'u dinlemek kararı almıştı o an.
"Nasıl yâni?"
"Yâni şey.. O kıza yaklaştığımda kan kokusu almadım işte. Başka türlü kokuyordu o kız.. Şey gibi; Papatya.."
Tanıtım video'su.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya❁ | Tamamlandı
Fanfiction"Sen benim papatya kokulu alyuvarımsın!" "Sen de benim karizmatik sivrisineğimsin!" Tüm hakları saklıdır.