♫Günün şarkısı; Illenium-Leaving
§BÖLÜM. 6
"Evlenmek zorunda olduğumuz kızlar desen, daha doğru olurdu.." diye düzeltti Fethi. Çünkü Berrak'ın küçük kız kardeşi Ahu ile Fethi evlenecekti. Dahası evlendirilecekti. Safkan soyunun devam etmesi için, akraba evliliği şarttı.
"Ev-Evlenmek mi?" dedi Bahar alt dudağını içten ısırarak.
Nedenini bilmediği bir şekilde garip hissediyordu. Dahası yüz üstü bırakılmış gibi. Madem Yavuz evlenme gibi bir zorunluluğu olduğunu biliyordu, o zaman neden Bahar'ın ilk öpücüğünü çalmıştı ki? Hepsi oyun muydu?
"Neden evlenmek zorunda sınız ki?" dedi Eylem merakına yenilerek. Yavuz'un gözleri hâlâ Bahar'dayken, Fethi kendi adına açıklama isteği duydu.
"Biz, yani Yavuz'la ben safkan soyundan geliyoruz. Safkanlar ilk vampirlerdir ve soylarının devam ettirilmesi için iki safkanın evlenmesi şart. Yani akraba evliliği olmalı.. İşte bu yüzden ikimizi de safkan olan kızlarla evlendirecekler.."
"Akrabanız mı ki onlar?" dedi Eylem tekrar.
"Değiller.. Yani onlar da safkan soyundan ama akrabamız değiller. Başka bir ailenin iki kızı sadece. Kurallar gereği evlenmeliyiz biz de.." diye Fethi üzgün bir ifade ile Yavuz'la Bahar'a baktı. Başından beri bu yüzden karşı geliyordu Yavuz'a. İşte bu hâle düşmemesi için.
"Oh, her neyse.. Bence siz nişanlılarınızı bekletmeyin. Gitseniz iyi olacak.." dedi Bahar aniden. Yavuz'un yüzüne bile bakmadan yataktan kalktı ve pencereye yaklaştı.
"Peki.. Sonra görüşürüz o zaman.." diye Fethi ayaklandığında Bahar Yavuz'a bakarak, "Görüşmeyiz, gerekmiyor.." dedi düz bir tonlama ile.
"Nasıl isterseniz.. Güle-güle, Eylem. Canını sıkma. Her şey düzelir, elbet." dedi Fethi. Eylem gülümseyerek kafasını salladı ve,
"İnşallah.. Görüşürüz!" dedi.
Yavuz da Eylem'le vedalaştıktan sonra pencerenin önüne geçti. Fethi ile birlikte dışarıya çıkı havada biraz beklediler. Bahar ve Eylem de içeriden onların gitmesi için bekledi ama gitmediklerini görünce Bahar pencereyi kapatmak istedi. Tam kapatacakken, yüzündeki soğuk ellerle gözlerini ona bakan mavilere çevirdi.
"Ben onunla evlenmek istemiyorum, yemin ederim ki.. Ayrıca o benim nişanlım falan değil. Zaten evlenmeyeceğim." dedi Yavuz üzgün bir şekilde.
"Umurumda değil, Yavuz. Sen bir vampirsin ve bir vampirle evlenmelisin elbet." dedi Bahar gülümseyerek.
"Bana Yavuz dedin.. Sivrisinek kelimesine ne oldu?"
"Nişanlının sana sivrisinek dediğimi duymasını istemem. Sonuçta kıskançlık yüzünden bir vampir tarafından ısırılmak istemiyorum. Hele ki senin nişanlın olan bir vampir tarafından.." diyerek tekrardan gülümsedi Bahar. Şu an Yavuz'u şuracıkta boğabilirdi.
"Yapma böyle.. Ben seninle evle..-" diye Yavuz devam edemeden Bahar geri çekilerek,
"Mutlu ol, sivrisinek ama, çocuklarını Fethi gibi vejeteryan büyüt.." dedi gülümseyerek ve pencereyi Yavuz'un yüzüne kapattı.
Eylem sıkkın bir şekilde onu izlerken Bahar sırtını Yavuz'a çevirmek istedi ama yapamadı. Perdeleri çekerek, Yavuz'un onu görmemesini sağladıktan sonra çevrilip Eylem'e baktı.
"Berrak'mış! Sıçayım Berakk'ına be! Şeytan diyor, git kızı bul, gümüş kaşığı bir taraflarına sok! Hele o sivrisinek yok mu, o sivrisinek! Beni düşürdüğü hâllere bak ya! Sen kim köpek benim ilk öpücüğümü aldıktan sonra gidip evleniyorsun?! Aptal, aptal vampir işte!" diye bağırarak yatağın üzerindeki mısır kasesini aldı ve duvara fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya❁ | Tamamlandı
Fanfiction"Sen benim papatya kokulu alyuvarımsın!" "Sen de benim karizmatik sivrisineğimsin!" Tüm hakları saklıdır.