♫Günün şarkısı; Yaprak Çamlıca-Yüce İnsan
§BÖLÜM. 13
Bahar gözlerini büyütüp Yavuz'a baktı. Kalbi hızla çarparken sadece donuk bir ifade ile onu pür dikkat süzen Yavuz'a bakıyordu. Sanki adam onun zihnine girmeye çalışıyordu ama bir türlü başaramıyordu.
"Ben..-" dedi Bahar kırgın bir tonlamayla.
"Bak, sorun değil. Ben çocuk istemiyorum.." dedi Yavuz kararlılıkla.
"Ne demek ben çocuk istemiyorum ya? Sen istemiyorsun diye bende mi istemeyeceğim? Ne yani, ben anne olamayacak mıyım şimdi?" dedi Bahar dayanamayıp ağlayarak.
Yavuz yüzünü düşürüp Bahar'ı kolları arasına aldı. Bir eli ile onun saçlarını okşayarak sakinleşmesi için birkaç şey söylerken diğer eli ile sırtını okşuyordu.
"İstersen olabilirsin.." dedi üzülerek. Bahar usulca ondan ayrılıp burnunu çekerek, "Nasıl?" dedi.
"Ya benden vazgeçip başkası ile evlenirsin. Ya da..-" diye devam edemeden Bahar öfke ile kanepeden kalktı.
"Bu ne demek ya? Ne demek benden vazgeçip başkası ile evlenirsin! Çocuk oyuncağı mı bu? En başından beri benim bir insan olduğumu, bir vampirden olan çocuğu doğurduğum zaman öleceğimi biliyordun! Bunları göze alıp hayatıma girmedin mi? Beni kendine aşık etmek için çabalamadın mı? Şimdi nasıl bu cümleyi kurarsın? Ben sana bu kadar bağlanmışken, bunu nasıl söylersin?"
"Bilmiyorum. Sadece senden hoşlanmıştım. Seni bu kadar seveceğimi bilemedim ki.."
"Bencilsin Yavuz! Ben senin için bir oyuncak mıydım ki? Bana o lanet olası barda 'Artık benimsin, Bahar' demedin mi? Arabadayken 'Seni asla bırakmayacağım' demedin mi? Bunları söylerken aklın neredeydi?" dedi Bahar bağırıp ağlayarak.
"Samimiydim onları söylerken. Bahar, bak ben her şey'i göze almıştım.. Sensiz olamazdım çünkü.. Sen bana iyi geliyorsun." diyerek Yavuz Bahar'ın ellerini tutup kucağına çekti.
"Seni gerçekten seviyorum, Bahar. Bu.. Bu.. başka bir duygu anlıyor musun? Şuradaki, şuradaki seni görünce deli gibi atıyor!" diyerek sol tarafını gösterdi. Bahar başını öne eğdiğinde Yavuz onun çenesini tutup kaldırdı ve gözlerine bakarak,
"Seni cidden seviyorum.." dedi gülümseyerek. Bahar dayanmayıp alnının Yavuz'un alnına dayadı. Gözlerinden yaşlar birer birer aktı ama umursamadan kollarını Yavuz'un boynuna doladı.
"Ne olacak şimdi? Biz anne ve baba olamayacak mıyız?" dedi Bahar titrerken.
"Eğer vampir olmak istersen.." diye Yavuz sertçe yutkunup Bahar'ın kahvelerini dikti mavilerini ve dudaklarını yalayarak,
"Vampir olmak istersen, çocuğumuz olur.." dedi.
"Va-Vampir olmak mı? Na-Nasıl?" dedi Bahar dehşet içinde.
"Sana kanımdan vereceğim. Böylece benim kanıma karşın bağımlılığın olacak. Aynı uyuşturucu gibi. Sonra kanımı daha fazla alacaksın ve böylece kanıma susayacaksın. Sonrasında ise seni öldürmem gerek.."
"N-Ne?" dedi Bahar bağırarak.
"Yani sonra hayata döneceksin tabii ama vampir olarak."
"Gömülecek miyim?" dedi Bahar gözlerinden yaşlarını akıtırken.
"Ha-Hayır.. Yanında olacağım. Gömülmek falan yok. Sadece ölecek ve birkaç dakika veya saat sonra yeniden hayata döneceksin ama vampir olarak." diyerek Bahar'ın yanaklarındaki yaşları aldı usulca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya❁ | Tamamlandı
Fanfiction"Sen benim papatya kokulu alyuvarımsın!" "Sen de benim karizmatik sivrisineğimsin!" Tüm hakları saklıdır.