PapaTya/ 14

2.6K 276 266
                                    

♫Günün şarkısı; MFÖ-Ah bu ben

§BÖLÜM. 14

Bahar ince parmaklarını Yavuz'un soğuk, soluk tenli parmaklarına dolayıp avuçlarını birleştirdi. Adamın vücudu her ne kadar soğuk olsa da, Bahar ona yakın olmayı çok seviyordu.

"Ba-Baba ben as..-" diye Yavuz devam edemeden Bahar ürkek bakışlarını Hamit'in bakışlarına kitleyip,

"Ben yaptım. Yavuzu düğünden kaçırmalarını söyledim!" dedi.

"Ha-Hayır. Fikir bana aitti, Bahar'a danıştım. O da kabul edince, biz de ona yardım ettik. Engin ve ben..-" diye Fethi hemen lafa atladığında Eylem Fethi'nin kolunu tutup,

"Ben de yardım ettim." dedi.

Hamit Eylem ve Fethi'ye kısa bir bakış atıp Yavuz'un kolunu sıkı-sıkı tutan Bahar'a çevirdi gözlerini. Alaycı bir tebessüm yerleştirdi dudaklarına. Ellerini arkasında bağlayarak,

"Demek oğlumu düğünden kaçırdın ha? Hem de vampir olduğunu bildiğin halde.." dedi.

"Evet.. Ben.. onu seviyorum." diyerek küçük bir çocuk gibi Hamit'e baktı Bahar. Hamit bir anlık duraklayıp Bahar'ı süzdü. İstifini bozmadan,

"İnsansın.. Çocuğunuz olmayacak, olsa bile doğumda öleceksin. Yavuz hep genç kalacak, sen ise yaşlanacaksın. Ölümlüsün ve öleceksin. Yavuz ise sonsuzdek yaşayacak. Bunlara rağmen benim geri zekalı oğlumu seviyor musun yani?"

"Baba!" dedi Yavuz kaşlarını çatarak. Hamit tek kaşını kaldırıp ona baktığında Yavuz ifadesini yumuşattı. Kafasını çevirip donuk bir ifade ile babasına bakan Baharı süzdü.

"Bahar.." diye fısıldadı ama Bahar onu umursamayarak, "Evet, seviyorum." dedi. Hamit derin bir nefes alarak eli ile Bahar'ı yanına çağırdı.

"Gel, korkma.."

Bahar kafasını kaldırıp Yavuza baktığında, Yavuz gülümsedi. Kafasını sallayarak, gitmesine izin verdi. Babasını tanıyordu. Bahar'a asla ama asla bir şeyler yapmayacağını çok iyi biliyordu.

Bahar çok geçmeden ürkek adımlarla Hamit'e doğru ilerledi. Tam karşısına gelip durduğunda ellerini önünde birleştirerek orta yaşlı adama baktı.

Hamit istifini bozmadan elini Bahar'ın boynuna doğru götürdü. Genç kız her ne kadar ürkse de gözleri Eylem ve Fethi ile buluşunca sabit durmaya çalıştı.

"Bu ne?" dedi Hamit Bahar'ın boynundaki yarabandını çekerek. Bahar'ın cevap vermesine izin vermeden çevik bir hareketle ellerini boynundaki iki çukura dokundurdu.

"Bu kızın boynunun hali ne böyle? Isırdın mı?" dedi Yavuz'a çevrilip kükreyerek.

"Hoba! Lan ben bu kızı sana ısırıp, kanını emesin diye emanet etmedim! Yok, parçalayacağım ben bunu!" dedi Eylem çemkirerek. Tam Yavuz'a doğru koşuşturacakken Fethi gözlerini devirip Eylem'in belini tuttu ve kolunun altına sıkıştırdı.

"Geri zekalı kan emici yaratık, bırak beni! Bırakta şu vampir bozuntusunu parça pinçik edeyim!" dedi Eylem bağırarak.

"Eylem, iki dakika dur ya!" Fethi eli ile Eylem'in ağzını kapattığında Eylem öfke ile soluyup nefes nefese sustu.

"Bu kız da mı insan?" diyerek Eylem'e çevrildi Hamit şaşkınlıkla. Fethi kafasını salladığında Hamit memnun bir şekilde sırıttı.

"Her neyse! Yavuz, sana bir soru sordum, sorumu cevapla!" diyerek Yavuz'a çevirdi. Yavuz da boğazını temizleyerek,

Papatya❁ | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin