♫Günün şarkısı; Ilhan Şeşen- Sarılınca sana
30 ağustos zafer bayramınız kutlu olsun!🎉🎊
§BÖLÜM. 18
Bahar kulağına çalınan horlama sesi ile gözlerini usulca araladı. Saat çoktan öğlene doğru ilerliyordu. Dün gece ikisi de odayı savaş alanına çevirdiği için sabaha karşı uyumuşlardı.
"Yavuz.." dedi Bahar, dirseklerinden destek alıp belini kaldırarak. Yavuz hala horlamaya devam ettiğinden Bahar yavaşça adamı dürttü.
"Yah, Yavuz.. Uyansana, öğlen oldu neredeyse." dedi esneme eşliğinde.
Yavuz homurdanarak gözlerini araladı. Usulca Bahar'a çevrildi.
"Ne olmuş öğlense? İşimiz yok, gücümüz yok. Uyu işte, Bahar."
"Yavuz, bir ay içinde kırdığımız yirmi beşinci yatak bu! Ve çok üzgünüm ama ben kırık yatakta pek uyuyamıyorum." dedi Bahar huysuzca.
"Bahar'cım, dün yatağı kırarken pek keyifliydin. Şimdi uyuyamıyorum mu oldu?" dedi Yavuz pes edip gözlerini açarak.
Bahar dudaklarını büzüp onu taklit etmek için hazırlandığında midesindeki yankı hissi ile elini ağzına kapattı. Hemen yataktan çıkıp yerdeki sabahlığı bile alamadan çıplak bir şekilde tuvalte koştu.
"Ba-Bahar?" dedi Yavuz şaşkınca. Yerdeki boxerini alıp altına geçirdi ve diğer tarafa geçip yerdeki sabahlığı aldı. Ardından yalın ayak koşuşturarak tuvalete girdi.
"Bahar?" diyerek sabahlığı karısının omuzlarına yerleştirdi ve yüzüne gelen saçları eli ile arkaya aldı. Bahar öğürdü tekrardan. Dün gece yedikleri birer birer çıktıktan sonra gerileyip sırtını Yavuz'un göğsüne dayadı.
"İyi misin, canım?" Yavuz Bahar'ın kollarını kaldırıp sabahlığı giydirdi ve kuşağını bağlayarak önünü kapattı.
"Yavuz, sanırım ben hamileyim ya.."
"Bu-Bu kadar çabuk mu? Belki üşütmüşsündür ha? Terleyip üstü açık uyuduk ya ondan.." dedi adam, karısının hamile olmasına ihtimal vermeyerek.
"Nesi çabuk, Yavuz? Bir aydır yirmi beş yatak eskittik, daha ne olsun?" dedi Bahar ve kafasını kocasının omzuna yaslayıp esnedi.
Yavuz ne diyeceğini bilemeden sadece orada çakılıp kaldı. Şu an ne tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu. Dahası, heyecanlanmamak için direniyordu. Bahar'ın gerçekten hamile olduğunu öğrenmediği sürece sakin kalmaya çalışacaktı. Sonradan öyle bir şeyin olmadığını öğrenip çakılmak istemiyordu.
"Pekala. Ben Nazlıyı arayıp test almasını isteyeceğim. Gelince yaparsın ha?" dedi Yavuz sakin kalmaya çalışarak.
Bahar kafasını olumlu anlamda salladı. Hemen sonra, ikisi de ayaklandı. Yavuz Bahar'ın yüzünü yıkamasına yardımcı oldu. Hatta saçlarını taradı ve topladı.
"Vay, sivrisinek.. Sen balık sırtı örmeği nereden öğrendin?" dedi Bahar kıkırdayarak.
"Su gibi bir kardeşin varsa öğreniyorsun. Biz vampirler eğitim için beş yaşımızdan, on sekiz yaşımıza kadar Transylvania da yatılı okullarda kalıyoruz. O yüzden Su ile ilgilenmek zorundaydım.."
"Ya, sen ne güzel bir ağabeysin. Yerim seni, Yavuz.." dedi Bahar kıkırdayarak.
"Dün gece dozunu alamadın herhalde.. Hım?" diyerek pis-pis sırıttı adam. Bahar omuz silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya❁ | Tamamlandı
Fanfiction"Sen benim papatya kokulu alyuvarımsın!" "Sen de benim karizmatik sivrisineğimsin!" Tüm hakları saklıdır.