PapaTya/ 19

2.5K 281 237
                                    

♫Günün şarkısı; Ilhan Ekiz- Rüzgar

§BÖLÜM. 19

"Ay, Yıldırım bana bir şey oluyor.." dedi Funda elini alnına koyarak. Az önce Bahar ve Yavuz'un yaptığı açıklamadan dolayı büyük çaplı bir şok geçirmişti.

"Size söylemiştim.." dedi Yavuz omuz silkerek.

Vampir olduğunu onlara söylediğinde ikisi de gülüp geçmiş, sonra Yavuz'un dişlerini çıkarıp gözlerini kırmızıya dönüştürmesi ile iyice delirmiştiler.

"Anne, kendine gel lütfen. Ben bile daha basit bir tepki vermiştim. hem ne olmuş vampirse? Fena mı canım?" diye mırıldandı Bahar.

"Yapma, kardeşim. Konuştukça batıyorsun!" diye Eylem kollarını göğsünde bağlayıp bacaklarını birbirinin üzerine doladı.

Bahar'ın hamilelik haberinin üzerinden üç ay geçmişti. Bu üç ay içinde Bahar annesi ve babasına konuyu danışıp danışmamak için çelişkiye girmiş, üç ayın sonunda Karasu'lar ve Kutlu'lar aynı evde toplanmıştı. Birincisi Bahar'ın hamileliğini kutlamak için, ikincisi ise Yavuz ve ailesinin vampir olduğunu öğrenmek için.

"Teyzecim, su falan getireyim mi?" Fethi'nin nazik sesi ve soluk elini ona uzatması ile Funda gözlerini irice aralayıp,

"Uzak dur benden, kansız yaratık!" dedi.

"Ayıp oluyor ama.. Tamam kan içiyoruz ama kansız da değiliz yani.." dedi Mücahit bozularak. Yanında oturan Begüm adamın koluna hafifçe vurdu.

"Sen karışmasana.."

"Sen de bir dur hanım ya.." dedi Mücahit.

Begüm öfke ile adamın koluna vurup,

"Sensin hanım! Nikahına al da, öyle konuş istersen! Pis kan emici yaratık.." dedi.

"Kızım, bizim nikahımız kalpte kıyıldı. Şu hallere bak! Sen nesin? Sen de kan emici yaratıksın!" diyerek Mücahit elini havada umursamaz bir şekilde salladı.

"Mücahit! Bana Yusuf Güney'in şarkı sözleri ile, saçma sapan cümleler ile gelme! Bana ne ya.. En kısa zamanda evlenelim, yoksa seni kaçırırım! Ciddiyim!" dedi Begüm de burun kıvırarak.

Yanlarında oturan Ateş sıkıntı ile nefesini üfleyip,

"Ulan ne meraklısınız birinizi kaçırmaya! Susun azacık be! Bir Mücahit yetmiyordu, ikicisi de geldi!" dedi.

Begüm ve Mücahit ikilisi suspus olup öylece oturdular. Ateş ise bakışlarını ikisinden ayırıp Yavuz ve Bahar'a çevirdi. Bahar elindeki havucu ısırdı ve somurtarak,

"Anne, öleyim mi şimdi ben, onu mu istiyorsun?" dedi.

Funda biraz daha kendisine gelerek doğruldu. Eylem'in ona verdiği suyu tüketti. Ardından çevrilip kızının ellerini tuttu.

"Kızım, bak senin zihnini yıkamış bunlar. Vampir olmakta ne demek ya? Bitti, eve götürüyoruz seni. Di mi Yıldırım?" diye kocasına çevrildi ama kocası Hamit beyin vampir dişlerini inceliyordu merakla.

"Yıldırım!" Funda'nın bağırışı ile ev inledi. Yıldırım hemen karsına doğru çevrildi. İnkar edemezdi, bu vampir olayı onda âşırı merak uyandırmıştı.

"Ef-Efendim, hayatım?" dedi Yıldırım mahçup bir tebessümle.

"Sana inanamıyorum, Yıldırım. Kızımız vampir olmaktan bahsediyor, sen burda oturmuş vampir dünürümüzün dişlerini elliyorsun! Pes doğrusu, peeeees!"

Papatya❁ | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin