PapaTya/ 12

2.8K 261 151
                                    

♫Günün şarkısı; Toygar İşıklı- Sen eşittir ben

§BÖLÜM. 12

Bahar Yavuz'un saçlarını çekiştirdiğinde adam saç diplerindeki acı ile yüzünü buruşturdu. Inleyerek kafasını kaldırdı ve Bahar'ın yüzünü taradı.

Bahar kendini diziye o kadar kaptırmıştı ki şu an Yavuz'un saçlarını okşarken, Bihter ve Behlül'ün yakalanma sahnesinin gerginliği ile yolduğundan habersizdi.

"Bahar, saçlarımı yoluyorsun.." dedi Yavuz, ağzındaki mısırlar yüzünden sesi boğuk çıkmıştı.

"Ya sivrisinek, iki dakika dur. Gerim-gerim gerildim ya. Evin içinde yakalanma korkusu olmadan cilveleşiyorlar! E pes!" dedi Bahar dudaklarını yaladıktan hemen sonra.

Yavuz gözlerini devirip kafasını yeniden Bahar'ın göğsüne yasladı ve diziyi izlemeye koyuldu. Aslında çok fena çakılmıştı. Çünkü anyodayken Bahar'ın 'Beni odaya götür' diyişinden sonra laptopu açıp Aşk-ı Memnu izleyeceklerini düşünmemişti ama olmuştu işte.

Sonunda hislerinin karşılıklı olduğunu kabullenmelerine rağmen, burada Bihter ve Behlül yüzünden gerim-gerim geriliyorlardı. Üstelik bu durum Bahar'a tuhaf gelmiyordu ve Yavuz da dizi yüzünden pek bir şey düşünemiyordu.

"Vay şerefsiz! Yengesine yürüyor! Sonra neden insanlık bu kadar çürük diye sorguluyorlar. Böyle dizi mi olur!" dedi Yavuz ağzını tıka basa mısırla doldurarak.

"Yavuz, saçmalama. Bu bir kitap ve adı 'Yasak Aşk' anlamında. Dizi zaten ibretlik çekilen bir şey. Bence bu insanın kendisi ile ilgili. Karşısındaki öl dese ölmek zorunda değiller ki! Kendi tercihleri.." diyerek Bahar adamın saçlarına küçük bir öpücük kondurdu.

"Bilmem.. Bana ters böyle şeyler." Yavuz saçlarındaki tüy kadar hafif öpücükle gülümseyip kolunu Bahar'ın beline doladı.

"Şimdi herkes beni arıyordur."

"Şşş, vampir. Ararlarsa arasınlar. Sen benim helalimsin, oğlum. Gerekirse tutarım elini, biz Yavuz'la mercimeği fırına verdik, Yavuz hamile derim!" dedi Bahar dalga geçerek.

"Ha. ha! Gül, dalga geç sen daha.. Mercimeği fırına vermek yerine Aşk-ı Memnu izliyoruz. Böyle bir şey yoktur ya!"

"Şş, evlenmeden olmaz.. Bunu o aklına soksana, bebeğim" dedi Bahar.

Yavuz ofladığında Bahar kıkırdayarak bilgisayarı kapattı. Mısır kasesini de aldı ve kenara koyarak aşağıya kayıp Yavuz'la yüzlerini aynı hizaya getirdi.

"Niye ofluyorsun ki? Sen beni mi istiyorsun, bedenimi mi?"

"Tabii ki seni ama küçük bir not geçeyim; Biz vampirler cinsel konuda hassasız.. O yüzden banyoda öyle diyince benim kafa gitti, anlıyor musun?" diyerek Yavuz imalı imalı göz kırptı.

"Şe-Şey, neyse.. Ben acıktım, sen de açıktın mı?" dedi Bahar konuyu değiştirerek.

Yavuz gözlerini devirip, "Evet!" dedi. Elini Bahar'ın yanağına yerleştirerek,

"Makarna mı yapsak?" diye mırıldandı. Bahar kaşlarını çatıp,

"Sen kan dışında herhangi bir yemek yiyor musun?" dedi dudaklarını büzerek.

"Tabii ki. Sadece kan temel besinimiz ama onun dışında yemek yiyoruz.."

"Ya, çok sevindim.. O zaman birlikte yemek yapabiliriz!" dedi Bahar kıkırdayarak.

"Eee, bunu yapabileceğimi pek sanmıyorum.. Çünkü yemek yapamıyorum."

"Öf, birlikte yapıcağız zaten. Gel hadi!" dedi Bahar.

Papatya❁ | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin