♫Günün şarkısı; Edis ft. Emina-Güzelliğine.
❁Başladığınız tarihi şuraya
bırakın lütfen❁17. 08. 2018 04/53
§BÖLÜM. 1
"Bazen şu ayna ile evlenesim var. Yansıttığı adam taş gibi mübarek!"
Yavuz'un alay yüklü sesine karşın aynanın tam karşısındaki koltukta oturan Fethi sadece göz devirdi. Bu adamın şımarık, bildiğini okuyan karakterinden gına gelmişti artık.
Ailesi bizzat dünya üzerindeki ilk vampirlerin soyundan geldiği için Yavuz da hâliyle daha şımarık, daha kendini beğenmiş olarak büyümüştü.
Aslında Yavuz, atalarına karşın büyük bir hayranlık, aynı zamanda da öfke duyuyordu. Ona göre ataları bu kadar vahşi olmasaydılar, o da bu amansız 'kan hastalığına' yakalanmazdı.
Aslında bu garip hastalığən, tabii ki ataları ile bir ilgisi yoktu. Sadece Yavuz'a göre onları suçlamak, daha rahattı. Sonuçta genini, bir zamanlar var olan atalarından almıştı..
"Fethi? Senden hiç iyi sohbet arkadaşı olmuyor, haberin olsun. Bütün günü dediklerime göz mü devireceksin?" dedi Yavuz gömleğinin en alttaki iki düğmesini de iliklerken.
"Yavuz, hayatımda senin kadar şımarık bir vampir görmedim, biliyorsun değil mi?"
"Bilmez olur muyum, birtanecik kuzenim. Bunu her gün yedi bin üç yüz altmış sekiz kere söylüyorsun ki benim yaşım bile bu sayının altında."
Fethi tekrar gözlerini devirdiğinde Yavuz'un dudakları yukarıya doğru kıvrıldı. Onunla uğraşmak adeta adama ayrı bir zevk veriyordu.
"Gözlerin dünya turuna mı çıktı, kuzen?" dedi sırıtarak.
Fethi oflayarak yaslandığı su yeşili yastığı aldı ve adama fırlattı. Yavuz kendini beğenmiş bir ifade ile- sırıtıp, gözlerini hafif kısarak- yastığı havada yakaladı ve,
"Mızmızlanma, dostum. Bugün seni çok güzel bir yere götüreceğim. Kesinlikle müthiş atıştırmalıklar var!" diyerek dudaklarını yaladı.
İşte, Yavuz'un en büyük hastalığı da bununla ilgiliydi. Onun büyük bir hastalığı, vampirlerin değimi ile 'kan hastalığı' vardı. Vampirler arasında buna kan hastalığı deniliyordu, çünkü normal bir insanda bu hastalığa rastlamak imkansızdı.
Oldukça tuhaf olan bu hastalığın tek bir sebebi vardı. Adından da görüldüğü gibi o sebep, kand'dı..
Örneğin diğer vampirler kan içmeden kendilerini kontrol edebiliyorlardı. Zaten kan açlığı çektikleri gibi ya hastanedeki poşet kanları, ya da ormandaki hayvanların kanını içiyorlardı.
Ancak Yavuz onlar gibi değildi. Bu hastalık yüzünden taze ve insan gibi kokan kan onun en hassas noktasıydı.
Kana sussadığı zaman kendini kontrol edemiyor, aynı zamanda da hayvan kanı veya hastanede poşetlerde bekletilen soğuk kanları içemiyordu.
O an için gerekli olan tek şey insan bedeninde dolanan sıcak kandı ve o kanı elde etmek için neredeyse içindeki şeytanı bile salmaya hazırdı.
Bu eylemi yaparken çoğu zaman oldukça seçici davranırdı. Kan zevko ağırdı. Kana aşırı susamadığı zamanlarda tercihen güzel kızları seçerdi. Çünkü onların kanının tadı her zaman daha güzel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya❁ | Tamamlandı
Fanfiction"Sen benim papatya kokulu alyuvarımsın!" "Sen de benim karizmatik sivrisineğimsin!" Tüm hakları saklıdır.