PapaTya/ 17

3.6K 268 151
                                    

♫Günün şarkısı; Teoman-Aşk kırıntıları

🔞+18 part mevcuttur. Rahatsız olanlar için +18'in bittiği parta "⚠️" işaresi koydum. +18'den Rahatsız olanlar "⚠️"dan sonrasını okuyabilir.🔞

Ek not; Merakına yenik düşüp okuyanlardan sorumlu değilim✋

§BÖLÜM. 17

İki ay sonra her şey tam da hayal edildiği gibi olmuştu. Aileler iyice kaynaşmış, dost olmuşlardı. İki haftada en az bir akşam birlikte yemek bile yiyorlardı. Yani iki ailenin de bir-birine olan güveni sonsuzdu.

Bu güven sonuçta Yavuz ve Bahar'a da layığı ile yansımıştı. Ailelerin rızası ile iki genç sonunda resmi olarak evlenmiş, hatta düğün bile yapmışlardı. Ve şimdi düğünlerinin bitiş saatiydi..

"E çüş, Bahar! Gelinliğin bir ton be!" dedi Yavuz ayağı ile kapıyı ittirip açarken.

Bahar kıkırdayıp kocasının boynuna doladığı kollarını biraz gevşetti.

"Sen güçsüzsen, gelinliğin ne suçu var?" dedi Bahar alayla. Kapının çarpılma sesini duyduğunda bakışlarını diğer tarafa çevirdi.

"Boş ver gelinliği.. Sonunda gelebildik be.." diye Yavuz çapkın bir sesle mırıldandığında Bahar minnak gözlerini Yavuz'un masmavi gözlerine dikti.

"Hı, hı. Evet.." dedi cesurca.

Genç adam kıkırdayarak kızın belini sıktı. Kollarından indirmeden dudaklarına gömüldü. Derin ve tutku dolu öpücükleri esnasında iki genç yukarı kata doğru ilerlediler.

Merdivenleri çıkarken, Yavuz'un bastığı her basamağın çıkardığı gıcırtı sesi ikisi için daha da büyülü yapıyordu bu anı. Ne de olsa bugün onların ilk gecesiydi. Bedenlerinin birbirine ait olacakları ilk geceydi..

Odanın kapısına vardıklarında Yavuz tekrardan ayağı ile ittirip açtı kapıyı. Dudaklarını karısının dudaklarından ayırmadan içeriğe girdi ve tam o an Bahar'ın ağzına inlemesi ile telaşlanıp kafasını geri çekti.

"Ne, Ne oldu?" dedi Yavuz heyecanla. Bahar tek elini kafasına yerleştirip yüzünü buruşturdu. Küçük bir çocuk gibi,

"Yah, Yavuz! Kıçından uydurduğun fantaziler yüzünden kafam koptu! Mutlu musun?" dedi mızmızlanarak. Anlaşılan kafası kapıya çarpmıştı.

"Ufff.. Iııh, çok acıdı mı?" dedi Yavuz panikleyerek. Bahar'ı kucağından indirip ellerini kapıya çarpan tarafına yerleştirdi. Gece kadar siyah saçlarını araladı ve,

"Bir şey yok, meraklanma. İstersen buz getireyim, ha?" dedi.

Bahar kafasını yanlara salladı. Ellerini kaldırıp Yavuz'un soğuk ellerinin üzerine koydu ve çekiştirdi. Usulca indirdi ellerini ve ince beline yerleştirdi. Sonra kendi ellerini Yavuz'un ellerinden ayırıp, onun yumuşacık yüzüne yerleştirdi.

"Biz devam edelim.." dedi fısıldayarak.

Yavuz meyhoş bir ifade ile kafasını salladı. Bahar'ın belini sıkıca kavrayarak dudakları yerine boynuna gömüldü,ama öpmedi. Kokusunu sesli bir şekilde içine çekti sadece. Ve bu sırada parmakları Bahar'ın geliğinliğinin askılarına tırmandı.

Parmaklarını bir kanca misali gelinliğin askılarına geçirdi. Yavaşça askıları indirdi ve bu sefer koklamayı bırakıp sulu sulu öpücükler kondurmaya başladı karısının esmer tenine.

Dudaklarını Bahar'ın alev-alev yanan teninden ayırmadan omuzlarına doğru geldi. Oradan aşağıya göğüs dekoltesine doğru inince tek elini karısının sırtına yerleştirip kendine daha çok bastırdı ve göğüs arasına iyice gömüldü.

Papatya❁ | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin