♫Günün şarkısı; Simge-Aşkın olayım
Ithaflar;
firdevsszc gkorkutata _yavbah_karasu GizemElifBayram
§BÖLÜM. 8
"Tavşan!" diye Mücahit bağırdığında Ateş bu sefer onun üzerine atlayıp itti ve hemen ardından hızlı bir şekilde Fethi bahçeye fırlayıp Bahar'ın yanına geldi.
Bahar korku ile titrerken, Fethi onu kaldırıp kendine çekti. Bahar da tereddüt dahi etmeden kollarını adamın gövdesine bağladı ama bu durumda iken onları öfke ile izleyen bir adet Yavuz'dan habersizdiler.
"Manyak mısın, böyle tavşan mı olur?" dedi Fethi Bahar'ı sakinleştirmek için kolunu yavaşça okşarken.
"Fethi, çek ellerini kızımın üzerinden!" diye Yavuz dişlerini gösterdiğinde Fethi gözlerini devirerek Bahar'ı kendinden uzaklaştırdı.
"İyi misin, Bahar?" dedi tebessüm ederek.
Bahar kafasını sallayıp, tekrar Fethi'ye sarıldı. Bu adam ona iyi gelmişti çünkü mantığının peşinden koştuğunu biliyordu. Ayrıca vejeteryanım dediğinde ona hiç şüphesiz inanmıştı. Adam oldukça kibar bir vampirdi, diğerlerinin aksine.
"Lan, ısırıcam ikinizi de! Ayrılın!" diye Yavuz kükrediğinde Eylem onun kolunu cimcikleyip, "Kulağımın dibinde dana gibi böğürüp durma, kan emici yaratık!" dedi.
"Görmüyor musun şunları?! Sarmaş dolaşlar! Ne ayak bunlar be?!" Yavuz parmağı ile Fethi ve Bahar'ı işaret etti.
"He, mal! Zaten Bahar da Fethi'den hoşlanıyor. O yüzden kanını sana içirdi!" diye Eylem cümlesini bitirdiğinde kırdığı potla gözlerini pörtletti.
Yavuz'un anlamaması için kendi-kendine dua etti ve çevrilip ona baktığında, Yavuz'un öfke ile Fethi ile Bahar'ı izlediğini gördü..
"Oh, ilk kez biri beni dinlemedi diye sevindim lan! Bahar beni katledecekti az kalsın.."
"Hı?" dedi Yavuz kafasını ona çevirerek.
"Hiç, kan emici. Hadi yanlarına gidelim. Bakalım, ne olmuş.." Eylem önden ilerlemeye başlayınca Yavuz da eli ile yarasını tutup paytak adımlarla onlara doğru ilerledi.
Biraz sonra Ateş'te Mücahit'i kaldırıp Fethi ve Bahar'ın yanına geldi. Eylem ve Yavuz da ikilinin yanına vardığında Bahar biraz daha toparlanarak Fethi'den uzaklaştı.
"Yenge, kusura bakma. Benim tavşan kaçınca ben de peşine düştüm. Senin olduğun tarafa doğru koşunca şaşırıp üzerine atladım, özür dilerim." dedi Mücahit mahçup bir şekilde.
"Yok, önemli değil.. Hııım, tavşan derken?" Bahar dudak büzdü.
"Yemeğim," diye Mücahit otuz iki diş gülümsediğinde Bahar onun sivri dişlerini görerek gözlerini büyüttü.
"Voah, dokunabilir miyim?"
"Dokunamazsın! Mücahit seni parçalarım, çekil şurdan!" diyerek Yavuz kaşlarını çatıp Bahar'ın yanına geldi ve onu kolunun altına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya❁ | Tamamlandı
Fanfiction"Sen benim papatya kokulu alyuvarımsın!" "Sen de benim karizmatik sivrisineğimsin!" Tüm hakları saklıdır.