23.-Ne gondolkozz!

3.5K 221 69
                                    

Amint Ron meglátta a szőkeséget, hezitálás nélkül odarohant hozzá.

- Hát itt vagy, te görény?! Ide merted tolni a képed?! - ragadta meg Malfoy ingét.

- Ronald! El is felejtetted, mit mondtam neked?! - kiáltott rá Hermione.

- Ron, engedd el! - mondta azonnal Harry.

- Tudom, hogy tervezel vele valamit, Malfoy - suttogta Ron. - Engem nem versz át! - Malfoy ezt érzelemmentes arccal tűrte.

- Ronald Bilius Weasley! Fejezd be!

- Mi van, Malfoy, nem csinálsz semmit?! Nem rántasz pálcát, nem fenyegetsz?!

- Nem. Tudod, ha nem ütlek meg, talán kapok jutalmat a kis barátodtól - húzódott gúnyos mosoly az arcára.

Ronnak szerencsére nem maradt ideje reagálni, mert Harry gyorsan ott termett.

- Jól van, haver, most már elég lesz! - tolta el Ront a mardekárostól.

- Harry cicám, kapok puszit, amiért nem átkoztam meg a barátodat? - húzta tovább a vörös agyát.

Édes istenem, mindig annyira érzi, hogy mi az, amit nem kéne mondania!

Természetesen a fekete griffendéles eléggé elpirult a cicám megnevezésen. Tudta, hogy vicc, de akkor sem volt képes elereszteni a füle mellett.

- Malfoy, kérlek, ez most nem a legjobb alkalom viccelődni!

Ron dühtől eltorzult arccal nézte a mardekárost, de nem ugrott neki még egyszer. Hermione fogta az egyik karját, mintha ezzel megakadályozhatná, hogy kárt tegyen valakiben.

- Te hogyhogy itt? - nézett Harry Malfoyra

- Képzeld el, meglepő, de téged kerestelek. - Még mielőtt folytatta, lopva Hermionére és Ronra nézett. - Gondolom, amit mondanék, azt ők is megtudnák, szóval...

- Dehogyis, mi most bemegyünk! - mondta gyorsan a lány, és berángatta barátját a klubhelyiségükbe, ahol már javában tartott az ünneplés.

A folyosó szerencsére üres volt, de nem lehetett tudni, meddig.

- Szóval tudják - intett fejével a portréajtó felé a szőke.

- Igen.

- Ahogy látom, Weasley nem nagyon örül nekem - nevetett.

- Malfoy, ha valaki meglát téged a griffendélesek bejáratánál...

- Ne aggódj emiatt, már sokan láttak.

- Hát ez nagyon jó - morogta Harry. - Attól még kereshetnénk jobb helyet egy forgalmas folyosónál.

- Mondjuk a Szükség Szobája? - mosolygott Malfoy.

- Vagy a tópart?

- A Szükség Szobájánál nem találsz biztosabb helyet. Ott senki sem látna meg minket.

- Tu-tudom - köhintett Harry. A szőke arckifejezését látva nem kicsit jött zavarba.

- Egyébként még át sem öltöztem, meg le sem tusoltam, szóval mi lenne, ha kicsit kesőbb beszélgetnénk? - kérdezte kissé feszülten.

- Ó, fogadjunk, hogy a kis Harry Potter is prefektusi fürdőt használja. - Draco arca, ha egyátalán lehetséges, még bujább lett. - Tudod, én is prefektus vagyok. És én is szívesen letusolnék - harapta be alsó ajkát, miközben a lehető legfeltűnőbben végigmérte őt.

Harrynek eszébe jutott az a megjegyzés, amit Draco tett még egy hete a gyengélkedőn.
Akkor elképzelte milyen lenne vele tartani. Milyen mocskos kis gondolatai voltak!
De álmodozni róla és megélni a valóságban teljesen más.
Legalábbis a fejében lévő énje nem ijed meg a szőke arckifejezésétől.

I Am SeriousWhere stories live. Discover now