KKK

2.7K 61 24
                                    

Igen, már megint egy kihívás, de ezzel együtt hoztam részt is, szóval ne legyetek haragosak:")

Igen, már megint egy kihívás, de ezzel együtt hoztam részt is, szóval ne legyetek haragosak:")

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszönöm a kihívást, CronoGuy!
Neked is, licyes, le ne maradj nekem!

Az én választásom Pansy Parkinsonra esett. Többek között azért is, mert Rowling sem mutatja be túl részletesen őt, maximum annyira, hogy ellenszenves legyen számunkra. Igazából Dracóval is ez lett volna a célja annak idején, de mint látjuk, ez nem jött be mindenkinél.
Nyilvánvalóan mivel ez egy fanfic, ezért ne vegyétek biztosra a kis ,,tényeket" róla, lehet - sőt biztos -, hogy Rowling nem ilyennek képzelte el őt. Ezek mind csak az én agyszüleményeim lesznek, ahogyan én szeretném látni őt a fejemben.

Szóval, elég a dumából, jöjjenek a tények:

1. Élvezte, hogy a kapcsolata miatt Dracóval máshogy viszonyulnak hozzá a többiek, de nem játszotta meg emiatt az érzéseit. A fiúval ellentétben ő tényleg szerette a másikat.

2. Anyja mardekáros, apja viszont hollóhátas volt.

3. Az előzőből kifolyólag a Teszlek Süveg egy ideig vacillált, hogy a Hollóhátba vagy a Mardekárba tegye-e.

4. Egyke.

5. Aranyvérű ugyebár, egészen tehetős családja van, de azért mégsem olyan befolyásos, mint a Malfoyok.

6. Mrs. Parkinson még a Roxfortban összebarátkozott Narcissával, azóta is rendszeresen találkoznak. Gyerekeik kapcsolatának is örültek.

7. Mr. Parkinson halálfaló. Nem önszántából ugyan, de az.

8. Kedvenc állata a macska, van is neki egy fekete.

9. Nem szeret kviddicsezni, fél a magasságtól.

10. Inkább a sós dolgokat szereti.

11. Tud jó pár hangszeren játszani, a Roxfort előtt ugyanis zeneiskolába járt. Kedvence a fuvola.

12. Kedvenc tantárgya a sötét varázslatok kivédése. (Bár Umbridge miatt ő sem élvezi már.)

Kihívottjaim:

1. itssodorothy

2....

Khm, többre nem futotta, sajnálom. Remélem, legalább ő megcsinálja ezt a kihívást:")
Talán ezzel visszacsábíthatom a történetei folytatásához:3

És persze B.Ú.É.K!

[2018. 12. 31.]

I Am SeriousWhere stories live. Discover now